شهر مفتول

تولید کننده کننده محصولات مفتولی اعم از فنس ، سیم خاردار و ...

شهر مفتول

تولید کننده کننده محصولات مفتولی اعم از فنس ، سیم خاردار و ...

مجموعه شهر مفتول در سال 1370 در بازار آهن مکان واقع در استان تهران تاسیس و گسترش یافت . در ادامه و با توجه به گسترش روز افزون تکنولوژی و استفاده حداکثری مردم از اینترنت و شبکه های اجتماعی و با تصمیم مدیران این مجموعه ، وب سایت آن با عنوان www.shahrmaftool.com بنیانگذاری شد . هم اکنون این وب سایت یکی از وب سایت های فعال در زمینه تولید و فروش آنلاین محصولات مفتولی اعم از توری حصاری ، سیم آرماتوربندی ، رابیتس ، توری گابیون و ... می باشد .

آخرین مطالب

۱۵ مطلب در آبان ۱۴۰۲ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

حفاظت و ایجاد امنیت محل زندگی، دغدغه ای است که از ابتدای بشریت  در همه جای دنیا همواره وجود داشته است و از گذشته تاکنون وسایل و امکانات زیادی در جهت حفظ امنیت محیط زندگی توسط انسان ها تولید شده است و در این راستا دست به کارهای بزرگی زده اند. فنس یا توری حصاری یکی از مواردی است که کاربرد فراوانی در تامین امنیت دارد.

فنس نوعی توری حفاظ بافته شده با مفتول است که که به سبب کاربرد زیاد آن یکی از پر فروش ترین محصول مفتولی در بازار می باشد. برای تولید فنس از مفتول هایی که دارای جنس ها و قطرهای متفاوتی هستند استفاده می شود و بنابر نوع و جنس مفتول، انواع فنس فلزی ساخته و به صورت رول در بازار عرضه می شود. هر کدام از انواع فنس در قطر مفتول و سایز چشمه متفاوتی بنابر نیاز موجود تولید می شود.

این محصول در برابر شرایط آب هوایی مرطوب، تابش مستقیم نور خورشید و حمله حیوانات وحشی مقاومت بالایی دارد و امکان استفاده از آن تقریبا در همه مناطق وجود دارد. به همین دلیل طول عمر این محصول به 40 سال هم می ­رسد و در برابر خوردگی، زنگ زدگی و فرسودگی مقاومت بالایی از خود نشان می دهد. از این رو به سبب مقاومت و دوام بالایی که این محصول دارد از کاربرد های مهم آن ایجاد امنیت در محیط خانه، باغ، مزارع کشاورزی و دیگر فضا ها می باشد. اما کاربردهای فنس بسیار متنوع است و تقریبا پر کاربرد ترین نوع توری می باشد.

بیشترین کاربرد فنس مربوط به حصار کشی زمین ها و باغات کشاورزی است به همین دلیل در اصطلاح عامیانه به آن فنس باغی نیز گفته می شود. فنس کشی به کمک پایه فنس انجام می گیرد نصب فنس ، ممکن است خاطر جلوگیری از ورود عابرین به زمین های زراعی یا باغی یا برای مشخص کردن مرز بین همسایگی­ تان با سایرین انجام گیرد. اگر بخواهیم به طور کلی بیان کنیم، برای مرزبندی مکان‌هایی که در آن ها امکان دیوارکشی یا قصد دیوارکشی نداریم از توری حصاری یا همان استفاده می‌کنیم.

تولید این محصول در کارخانجات مختلفی انجام می گیرد و در مراکز مختلفی نیز به فروش می رسد. توصیه می شود در هنگام خرید به مراکز فروش معتبری که در این زمینه قابل اطمینان هستند مراجعه نمایید. زیرا با توجه به کاربردی که این محصول دارد باید در خرید آن وسواس و دقت یادی به خرج داد و با کیفیت آن توجه بسیاری داشت.

برای خرید فنس می‌توانید از روش‌های حضوری و اینترنتی اقدام کنید. امروزه فروشگاه‌ های اینترنتی تخصصی زیادی اقدام به فروش محصولات و لوازم صنعتی و ساختمانی مانند انواع توری ، یونولیت ، پشم شیشه و ... کرده اند که خرید از آن ها برای خریداران و مصرف کنندگان به صرفه تر و با شرایط بهتری انجام می‌شود. امکان خرید هر نوع وسیله، لوازم و دستگاهی از فروشگاه‌های اینترنتی در هر روز و ساعات شبانه روزی به راحتی و آسانی وجود دارد. با مراجعه به فروشگاه‌های اینترنتی تخصصی می‌توانید قبل از خرید هر محصول، توضیحات و مشخصات و راهنمایی‌هایی خرید آن ها را به خوبی مشاهده و قیمت‌ها را با محصولات مشابه مقایسه کنید تا خریدی آگاهانه و هوشمندانه تجربه کنید.

یکی از فروشگاه های معتبر اینترنتی که در زمینه فروش محصولات صنعتی و ساختمانی فعالیت دارد، شهر مفتول می باشد. این مجموعه سال هاست با فروش محصولات مفتولی مانند الکترود و مصالح ساختمانی مانند اسپیسر و واتراستاپ و همچنین با تکیه بر نیرو های متخصص و کاربلد در زمینه فروش به یک برند شناخته شده تبدیل شده است.

هدف مجموعه شهر مفتول کمک به پیشرفت صنعت ساخت و ساز و ایجاد امنیت در ساختمان ها و مزارع کشاورزی می باشد از این رو با فروش انواع محصولات و مصالح ساختمانی با کیفیت، در تلاش است که قسمت کوچکی از کمبود این مصالح را در بازار بر طرف نماید.

شهر مفتول تا کنون با عرضه محصولات با کیفیت و داشتن نیرو هایی مجرب و حرفه ای توانسته سابقه ای درخشان برای خود و تمام مجموعه رقم بزند. به همین دلیل تمام مشتریانی که از این فروشگاه اینترنتی خرید کرده اند با رضایتی کامل از قیمت و کیفیت محصول آن را استفاده و به کاربرد برده اند.

شما اگر قصد خرید فنس و دیگر محصولات این چنینی را دارید می توانید به سایت شهر مفتول مراجعه کرده و قیمت روز این محصول را در سایت این مجموعه مشاهده نمایید. سایز ها و ضخامت های مختلفی از فنس یا توری حصاری در شهر مفتول موجود می باشد که تنوع بالای این محصول سبب شده که به یکی از پر فروش ترین محصولات شهر مفتول تلقی شود. با مراجعه با سایت شهر مفتول و دیدن قیمت ها قطعا تفاوت قیمت را مشاهده خواهید کرد. اگر قصد سفارش این محصول را دارید می توانید با شماره 37556_021 تماس حاصل فرمایید و پیش از خرید از مشاوره رایگان کارشناسان فروش این مجموعه نیز بهره مند شوید.

توجه داشته باشید برای خرید فنس باید ابتدا به هدف و نیازمان توجه کنیم و سپس متناسب با نیازهایمان بهترین گزینه را انتخاب کنیم. برای مثال نوع منطقه ای که از آن استفاده خواهد شد از اولین مواردی است که باید بررسی شود. این نکته نقش اساسی در انتخاب نوع توری حصاری دارد. زیرا شرایط آب و هوایی از مهم ترین نکات انتخاب درست آن است. پس سعی کنید در خرید فنس هم کیفیت محصول هم قیمت آن و هم نیاز خود را مد نظر قرار دهید.

  • شهر مفتول
  • ۰
  • ۰

رابیتس نوعی سقف کاذب است که از ورق های گالوانیزه مشبک ساخته شده و در صنعت ساختمان سازی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.  این محصول در بازار با نام راویز نیز شناخته می شود و از محصولات پر فروش در شهر مفتول به حساب می آید.  این ورق دارای ظاهری متفاوت با ورق ساده فلزی است و دارای چشمه هایی در اندازه های متفاوت است. تعداد ستون های رابیتس و اندازه ی چشمه های آن در قیمت رابیتس یا به اصطلاح قیمت راویز موثر است. رابیتس با نام انگلیسی expanded metal، به واسطه ی مزایای فراوانی که دارد دارای کاربردهای گوناگونی است. به همین دلیل در دنیا با چشمه ها و ستون های متفاوتی تولید و عرضه می گردند. از اشکال چشمه های آن می توان به اشکال دایره ای، مربع و لوزی اشاره کرد که بیشتر مورد استفاده هستند. در ایران چشمه های رابیتس بیشتر در ظاهری شبیه به متوازی الاضلاع با دو زاویه حاده (تند) و دو زاویه منفرجه (باز) تولید می شود.

چشمه های کوچک و زیاد رابیتس به گونه ای است که اجازه ی جریان هوا، آب و نور را می دهد و همزمان یک مانع فیزیکی برای مواد بزرگ تر ایجاد می کند که این مزیت موجب استفاده در ساخت قفس نیز می شود. یکی دیگر از مزیت های آن، این است که راویز هیچگاه به طور کامل بریده نشده و دوباره متصل نمی گردد و این موجب می شود تا مقاومت خود را حفظ کند در نتیجه این شبکه ی فلزی دارای مقاومت و دوام بالایی است. راویز می تواند بیشتر از یک ورق فلزی ساده فشار تحمل کند زیرا به خوبی می تواند این فشار را در سراسر ورق پخش کند.

با توجه به مزایای این ورق مشبک استفاده از آن بسیار گسترده است. عمده مصرف آن در صنعت ساخت و ساز است. این ورق مشبک بیشتر برای انجام گچ کاری سقف، سیمان کاری نما و همچنین نگه داری ملات به منظور سنگ کاری استفاده می شود. به دین صورت که ابتدا رابیتس توسط سیم رابیتس بندی به میلگرد متصل می گردد و عملیات گچ کاری بر روی آن انجام می شود. رابیتس سقف، به خصوص راویزکاری سقف آشپزخانه و پذیرایی به این صورت انجام می گیرد.

خرید رابیتس بر اساس نیاز شما و هدفتان از رابیتس کاری انجام می گیرد. با توجه به تنوع این محصول، برای خرید رابیتس باید به وزن و تعداد ستون آن توجه کرد و بر اساس موقعیتی که ما می خواهیم از آن استفاده کنیم وزن و تعداد ستون را تعیین کنیم. قیمت رابیتس، همانطور که پیشتر گفته شد، بر اساس تعداد ستون و وزن تعیین می شود. هر چه تعداد ستون و یا وزن آن بیشتر باشد، قیمت آن هم بالاتر می رود. برای خرید این محصول نیز علاوه بر قیمت آن، کاربرد آن نیز باید باید مورد توجه قرار گیرد تا با کمترین قیمت بتوان به بهترین کارآیی از این محصول دست یافت. برای مثال؛ معمولا برای نمای ساختمان از نوع 13ستونی سنگین‌تر استفاده می‌کنند چرا که باید وزن سنگ نما را تحمل کند. اما در سقف‌های کاذب وزن این محصول اهمیت چندانی ندارد و حتی کار را برای مجری سخت‌تر می‌کند بنابراین استفاده از راویز با وزن کم برای سقف کاذب مناسب تر است چه به لحاظ کارآیی و چه به لحاظ قیمت.

شما می توانید رابیس را از شهر مفتول که از پرفروش ترین محصولات این شرکت می باشد از این سایت خریداری نمایید. شهر مفتول یک فروشگاه اینترنتی معتبر و شناخته شده در زمینه تولید و فروش محصولات مفتولی و برخی مصالح ساختمانی می باشدکه در سال 1398 در بازار آهن مکان واقع در استان تهران به مدیریت آقای مجتبی شه دوست تاسیس و گسترش یافت. فروشگاه اینترنتی شهر مفتول با شروع فعالیت خود از سال 1398، تا به امروز به یکی از شرکت ها و مراکز فروش مطرح و شناخته شده در زمینه تهیه، تولید و تامین انواع محصولات مفتولی صنعتی و ساختمانی مانند واتراستاپ ، پشم شیشه ، الکترود جوشکاری ، اسپیسر و... شده است.

خریداران و مصرف کنندگان محصولات مفتولی، شهر مفتولی را یکی از مراکز معتبر در زمینه فروش به شمار آورند و با خیالی سوده از این مجموعه محصولات ساختمانی و صنعتی مورد نیاز خود را خریداری نمایند. شهر مفتول در تلاش است با فراهم کردن تجهیزات و دستگاه های مدرن و پیشرفته برای نیرو های کار خود، محصولات در مدت زمان کمتری به دست مشتری برسد. در این راستا با توجه به تجربه، سابقه فروش و آمار های موجود، نسبت به تولید محصولات پر فروش تر در بازه های زمانی مشخص اقدام می نماید. این امر سبب شده از این رو برای خرید می توانید به سایت شهر مفتول مراجعه کنید. این سایت با فروش انواع مصالح ساختمانی و محصولات مفتولی می تواند شما را از مشاوره های رایگان قبل از خرید بهره مند سازد تا خریدی هوشمندانه را تجربه کنید. برای خرید و ارتباط با کارشناسان فروش شهر مفتول می توانید با شماره  02137556 تماس حاصل فرمایید.

  • شهر مفتول
  • ۰
  • ۰

توری، به حصاری فلزی گفته می‌شود که به منظور ایجاد امنیت و حصارکشی در محیط‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. در طول تاریخ این محصول اهمیت زیادی داشته و ابزاری مناسب و مطمئن به منظور حصارکشی است. اصولا جهت جلوگیری از ورود حیوانات وحشی و یا ایجاد امنیت در دیوارهای یک مکان، از انواع توری استفاده می‌شود. لازم است بدانید، توری در انواع مختلفی ساخته می‌شود. قیمت مناسب و کاربرد عالی این محصول، سبب شده است که بتوان در مکان‌های مختلف از آن استفاده نمود. در این میان عوامل زیادی بر قیمت توری تاثیر دارند. اگر قصد خرید توری را دارید، لازم است علاوه بر مشخصات، با قیمت این محصول و عواملی که روی آن تاثیر می‌گذارد نیز آشنا باشید. شهر مفتول، از جمله معتبرترین مراکز تولید انواع توری است. در صورتی که قصد خرید توری با بهترین قیمت و کیفیت را دارید، در این بخش با مشخصات و قیمت فروش توری پرسی، گابیون و مرغی در شهر مفتول آشنا شوید.

قیمت فروش توری پرسی

از جمله انواع توری‌های پرکاربرد، توری پرسی است. این محصول از بافته شدن مفتول‌های آهن سیاه و فولاد ضدزنگ تولید می‌شود. بافت توری پرسی به صورت مشبک است. این محصول از استیل کم‌کربن، فولاد گالوانیزه، مس و برنج تولید می‌شود. حالت چشمه‌های این محصول به صورت مربعی و مستطیلی  شکل است. بنابراین می‌توان گفت شکل ظاهری توری پرسی، شبیه به توری جوشی است. این توری با توجه به ساختاری که داراست، از استحکام و ثبات زیادی برخوردار است. قیمت فروش توری پرسی نیز بر اساس عوامل مختلفی تعیین می‌شود.

قیمت توری پرسی با توجه به نوع مفتول، جنس، کیفیت و استحکامی که دارد، متفاوت است. بنابراین به منظور استعلام قیمت لازم است به این نکات توجه کنید. قطر مفتول در این توری معمولا بین 3 تا 6 میلی‌متر است. ابعاد چشمه‌های آن نیز 2 تا 8 سانتی‌متر است. توری پرسی از مزایای زیادی برخوردار است. اصلی‌ترین مزایای این توری شامل سطح ضدلغزش، قیمت مناسب، نصب راحت، مقاومت عالی در برابر خوردکی، وزن سبک و... است. توری پرسی به دلیل استحکام بالایی که دارد، از کاربردهای بی‌شماری نیز برخوردار است. ساخت حفاظ درب و پنجره، ساخت قفس حیوانات، حصارکشی دور زمین و باغ، نصب سیستم‌های گرمایشی، استفاده در صنایع شیمیایی و.... از انواع کاربردهای این محصول است.

قیمت فروش توری گابیون

از دیگر توری‌های پرکاربرد، توری گابیون است. توری گابیون نوعی توری فلزی است که از مفتول گالوانیزه تشکیل می‌شود. این توری معمولا برای حصارکشی استفاده نمی‌شود بلکه کاربردهای دیگری دارد. شکل ظاهری این توری شبیه به جعبه است که داخل آن با سنگ، بتن، ماسه و خاک پر می‌شود. این ساختار سبب می‌شود تا با توری‌های دیگر متفاوت بوده و کاربرد ویژه‌ای داشته باشد. در برابر پایداری شیب، محافظت در برابر فرسایش در ساخت‌وساز، کنار جاده‌ها به منظور جلوگیری از آسیب‌های ناشی از ریزش کوه و حتی زیباسازی نما از این توری استفاده می‌شود. توری گابیون در انواع مختلفی تولید می‌شود. بنابراین قیمت توری گابیون نیز در انواع مختلف توری گابیون سبدی، تشکی، کیسه ای، بی‌شکل و... متفاوت خواهد بود.

این توری حکم نگهدارنده مانند دیوارهای نگهدارنده، دیوارهای حفره ای، پیشگیری از خوردگی و ساخت دیواره‌های ساحلی، سیستم دفاعی ساحل رودخانه، موج، دریاچه، تغییر جهت سیلاب و... را بر عهده دارد. از طرفی مزایای توری گابیون زیاد است. توری گابیون از دوام و انعطاف بسیار بالایی برخوردار بوده و خاصیت نفوذپذیری مطلوبی نیز دارد. این توری از نظر اقتصادی مقرون به صرفه بوده و با محیط زیست سازگاری دارد.

قیمت فروش توری مرغی

توری مرغی از جمله رایج‌ترین و پرکاربردترین توری است. این توری کاربردهای زیادی داشته و همچنین در موقعیت‌های مختلفی قابل استفاده است. رایج‌ترین کاربرد توری مرغی، حصارکشی لانه حیوانات و یا مراقبت از گیاهان است. این توری از شبکه‌های فلزی بهم بافته شده تولید می‌شود. لازم به ذکر است در ضخامت‌های مختلفی تولید می‌شود. قیمت توری مرغی بر اساس ابعاد و ضخامت آن متغیر است. این توری در دو روش گالوانیزه سرد و گالوانیزه گرم تولید می‌شود. در این میان توری مرغی که با روش گالوانیزه گرم تولید می‌شود از کیفیت مطلوبی برخوردار بوده و استحکام بالایی دارد. بنابراین قیمت توری مرغی گرم از توری مرغی که به روش گالوانیزه سرد تولید می‌شود اندکی بیشتر است.

از طرفی توری مرغی گالوانیزه گرم، تا مدت‌ها در برابر خوردگی و زنگ‌زدگی مقاومت بالایی داشته و در برابر رطوبت نیز مقاوم است. حمل و نقل آسان به دلیل وزن سبک، قیمت بسیار مناسب، استحکام بالا در برابر خوردگی، سهولت در اجرا و... از مزایای اصلی این توری به شمار می‌آید. به منظور خرید انواع توری، تیرچه، افزودنی بتن و... از شهر مفتول با شماره 02137556 در ارتباط باشید و یا به وب سایت https://shahrmaftool.com/ مراجعه کنید.

 

 

 

 

 

  • شهر مفتول
  • ۰
  • ۰

آشنایی با مشخصات خرید الکترود جوشکاری، اسپیسر و میلگرد ساده، به شما اطلاعات لازم در خصوص محصولاتی مناسب را خواهد داد. شهر مفتول، یکی از بزرگ‌ترین تولیدکننده و عرضه‌کننده الکترود جوشکاری، اسپیسر و میلگرد ساده است. در صورتی که قصد خرید انواع محصولات مفتولی، افزودنی بتن و سایر محصولات دیگر را دارید، با شهر مفتول همراه باشید. میلگرد ساده، الکترود و اسپیسر، سه مورد از محصولات مهم هستند که در صنعت ساختمان‌سازی و صنایع دیگر کاربرد دارند. در این میان کیفیت میلگرد ساده و الکترود از اهمیت زیادی برخوردار است. بنابراین باید از مرکزی معتبر خریداری شوند. به منظور آشنایی با مشخصات و خرید انواع این محصولات با کیفیت تضمینی، ادامه این مطلب را دنبال کنید.

مشخصات خرید الکترود جوشکاری

در خصوص مشخصات خرید الکترود جوشکاری باید گفت این محصول در دنیای مهندسی و ساخت‌وساز از اهمیت زیادی برخوردار است. الکترود جوشکاری، نوعی مفتول فلزی یا گرافیکی است. پوشش الکترود، فلاکس نام داشته و به منظور عبور جریان برق معمولا مورد استفاده قرار می‌گیرد. الکترود جوشکاری با نام سیم جوش نیز معروف است. این محصول از یک طرف به قسمت فلزی و از طرف دیگر به بخش غیر فلزی متصل می‌شود. کاربرد اصلی الکترود، برقراری ارتباط بین دو جزء رسانا و حتی نارسانا است.

در واقع در صنعت جوشکاری، به منظور پر کردن فضای خالی بین دو سطح، به منظور ایجاد اتصال و استحکام، از این محصول استفاده می‌شود. الکترود جوشکاری به دسته‌های مختلفی تقسیم می‌شود و دارای انواع زیادی است. دو دسته از رایج‌ترین الکترودها ، الکترودهای مصرفی و مصرف نشدنی هستند. الکترود مصرفی، به الکترودهایی با نقطه جوش پایین گفته می‌شود. به منظور تولید و ساخت این الکترود از نیکل استفاده می‌شود. الکترودهای غیر مصرفی، از مقاومت مطلوبی برخوردار هستند. بر عکس الکترودهای مصرفی، در طول فرآیند جوشکاری تمام نمی‌شوند. بلکه تنها مقداری از طول آن‌ها کم می‌شود.

مشخصات خرید میلگرد ساده

مشخصات خرید میلگرد ساده ، در سایت شهر مفتول قابل مشاهده است. همان‌طور که گفته شد میلگرد در دو نوع ساده و آجدار وجود دارد. میلگرد ساده به محصولی گفته می‌شود که دارای سطحی صاف و یکدست بوده و فاقد برآمدگی است. این میلگرد در حوزه ساختمان‌سازی چندان کاربرد نداشته و در صنایع دیگر مورد استفاده قرار می‌گیرد.

از آن جایی که مقاومت کششی بتن در برابر نیروهای کششی ضعیف است، بنابراین از محصولی به نام میلگرد استفاده می‌شود. قطر میلگرد بر اساس کاربرد و استانداردهای ساخت تغییر می‌کند. انواع میلگرد ساده در ضخامت ۶ تا ۲۰۰ میلی‌متر تولید می‌شود. میلگرد ساده بر اساس عوامل مختلف دسته‌بندی می‌شود. فاکتورهای دستهبندی میلگرد ساده شامل جنس و شکل ظاهری است. از نظر جنس این میلگرد شامل اروپایی، پر کربن یا میلگرد سیاه، پوشش اپوکسی، گالوانیزه، استیل و پلیمری است.

به منظور تولید میلگرد ساده، از شمش یا بیلت فولادی استفاده می‌شود. در اولین مرحله لازم است شمش‌های فولادی تحت حرارت بالا قرار بگیرند. این حرارت بین ۱۰۰۰ تا ۱۱۰۰ درجه سانتی‌گراد است. حرارت‌دهی سبب تغییر شکل شمش می‌شود. در مرحله بعدی به منظور کاهش قطر و عرض شمش ها، از رول‌ها استفاده می‌شود. آخرین مرحله رساندن میلگرد به طول و قطر استاندارد و برش‌دهی است.

کاربرد میلگرد ساده در ساختمان‌سازی و صنایع دیگر گسترده است. در ساختمان‌سازی به منظور ساخت خاموت از میلگرد ساده استفاده می‌شود. در صنایع دیگر جهت تولید پیچ و مهره، میخ و اتصالات دیگر از این محصول استفاده می‌شود. میلگرد ساده به دو صورت شاخه و کلاف تولید و روانه بازار می‌شود. انواع سایز این میلگرد شامل ۵٫۵، ۶٫۵،۸،۱۰ و ۱۲ است. سایز آن نیز ۸ تا ۴۰ است.

مشخصات خرید اسپیسر

اسپیسر یکی از قطعات رایج در ساختمان‌سازی است که به منظور ایجاد فاصله بین دو میلگرد استفاده می‌شود. این محصول در انواع مختلفی تولید می‌شود. اسپیسر تنها فاصله‌انداز نیست. این محصول می‌تواند نوعی پوشش روی میلگرد ایجاد کند و باعث جلوگیری از زنگ‌زدگی این محصول شود. در سازه هایی مانند دال و دیوار از اسپیسر بر روی میلگرد به عنوان پوشش استفاده می‌شود. کاربرد اسپیسر در بتن، ساختمان، سدسازی و تونل‌سازی نیز رایج است.

به طور کلی استفاده از اسپیسر سبب افزایش سرعت و کیفیت می‌شود. زمانی که میلگرد در مجاورت هوا و رطوبت قرار می‌گیرد، به مرور زمان دچار خوردگی و یا سولفاته شدن می‌شود. بنابراین بر روی عملکرد آن تاثیر منفی می‌گذارد. از این رو لازم است از اسپیسر استفاده شود تا از بروز این مشکل جلوگیری گردد.

مسئله دیگر جلوگیری از جابه‌جایی میلگرد است. به طور کلی میلگرد ممکن است در شبکه خود جابه‌جا شود. در صورتی که از اسپیسر استفاده شود، میلگرد به خوبی در جای خود نگهداری می‌شود و در نهایت تکان نمی‌خورد. همین مسئله در دوام میلگرد و ایجاد پوشش یکنواخت تاثیر بسزایی دارد. استفاده از اسپیسر بسیار مقرون به صرفه و مناسب است. به منظور خرید اسپیسر لازم است بدانید این محصول به انواع مختلفی تقسیم می‌شود که رایج‌ترین آن‌ها شامل اسپیسر بتنی، فلزی، پلاستیکی و… است.

شهر مفتول مرکزی معتبر در خصوص فروش و تولید محصولات مفتولی و مصالح ساختمانی است. به منظور خرید محصولات با کیفیت تضمینی و قیمت مناسب با شماره 02137556 تماس بگیرید و یا به وب سایت شهر مفتول https://shahrmaftool.com مراجعه کنید.

  • شهر مفتول
  • ۰
  • ۰

در دنیای امروز، توری‌ها به عنوان یکی از اصلی‌ترین عوامل تأثیرگذار در دیزاین داخلی و خارجی ساختمان‌ها شناخته می‌شوند. توری‌های حصاری، توری مرغی و توری فرنگی از جمله گزینه‌های محبوب در زمینه دکوراسیون و نگهداری املاک هستند. توری فلزی در حقیقت نوعی شبکه فولادی است که در نتیجه بافته شدن مفتول ها بر روی هم و کشش ورق فولادی به وجود می آید. به طور معمول برای ساخت توری ها از سیم مفتول های ساده و یا آجدار می توان استفاده کرد. توری های فلزی دارای انواع متنوعی هستند که در روش تولید، ابعاد چشمه و سایز سیم مفتول با یکدیگر تفاوت دارند. در این مقاله، به بررسی و راهنمایی برای خرید توری‌ حصاری ، توری مرغی و توری فرنگی می‌پردازیم.

خرید توری حصاری

توری‌های حصاری علاوه بر ایجاد شکل ظاهری زیبا، باید قابلیت مقاومت در برابر عوامل جوی و زیان‌آور را نیز داشته باشند. انواع مختلفی از جنس‌های توری حصاری از جمله فلزی، چوبی و پلاستیکی تولید می شود. که لازم است با توجه به نوع نیاز و سلیقه خود، جنس مناسب را انتخاب کنید. توری‌های حصاری می‌توانند علاوه بر ایفای نقش حفاظتی، به عنوان عنصری دکوراتیو نیز در فضاهای باز و بسته مورد استفاده قرار گیرند. انتخاب طرح و شکل‌بندی مناسب با دیزاین کلی محیط خود وفق دهید تا توری‌ها به تنهایی تبدیل به یک آثار هنری شوند. به طور کلی در هنگام خرید توری حصاری لازم است تا در مرحله ی اول نیاز و بودجه ی خود را در نظر بگیریم و سپس براساس آن ها نسبت به خرید اقدام کنیم. انواع توری های حصاری بر اساس نوع مفتول به کار رفته، متراژ، اندازه چشمه و …. دارای قیمت های متفاوتی هستند.

خرید توری مرغی

توری مرغی به عنوان یک راه حل زیبا و عملی برای تفریح در فضای باز شناخته می‌شود. در انتخاب توری مرغی، به مواردی نظیر فاصله بین میله‌ها، ارتفاع توری و قابلیت تنظیم میله‌ها توجه کنید تا بتوانید از آرامش بی‌نظیر فضای خارجی‌تان لذت ببرید. با وجود جنس‌های مقاوم در توری مرغی، نیاز به نگهداری و تعویض دوره‌ای وجود دارد. در فصول بارانی و تابستان‌های گرم، توری مرغی به خدمت رسانی بیشتری نیاز دارد. بنابراین، نگهداری منظم و بازدیدهای دوره‌ای از وضعیت توری مرغی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار هستند. برای خرید توری مرغی و یا دیگر انواع توری های فلزی پر کاربرد می توانید از طریق شماره تلفن 37556-021 با شهر مفتول در ارتباط باشید و یا به وب سایت https://shahrmaftool.com/ مراجعه فرمایید.

خرید توری فرنگی

قبل از خرید توری فرنگی و یا هر نوع توری دیگری، بهتر است تحقیقات دقیقی انجام دهید و قیمت‌ها را در بازار مقایسه کنید. این کار به شما کمک می‌کند تا بهترین انتخاب را با توجه به بودجه خود انجام دهید.در هر نوع خرید، مشاوره با کارشناسان و افراد ماهر در زمینه توری‌ها اهمیت دارد. آن‌ها می‌توانند شما را در انتخاب جنس، طرح و ابعاد مناسب برای فضای خود راهنمایی کنند.با توجه به نیاز خود، تصمیم به خرید توری‌های حصاری، توری مرغی و توری فرنگی بگیرید. برای حفاظت، زیبایی یا دکوراسیون داخلی، انتخاب مناسبی را انجام دهید. توری‌های حصاری، توری مرغی و توری فرنگی به عنوان گزینه‌های متنوع و پرکاربرد در دنیای دکوراسیون و حفاظت شناخته می‌شوند.

چگونه توری های حصاری ، توری مرغی و توری فرنگی را خریداری کنیم ؟

قبل از خرید توری فرنگی و یا هر نوع توری دیگری، بهتر است تحقیقات دقیقی انجام دهید و قیمت‌ها را در بازار مقایسه کنید. این کار به شما کمک می‌کند تا بهترین انتخاب را با توجه به بودجه خود انجام دهید.در هر نوع خرید، مشاوره با کارشناسان و افراد ماهر در زمینه توری‌ها اهمیت دارد. آن‌ها می‌توانند شما را در انتخاب جنس، طرح و ابعاد مناسب برای فضای خود راهنمایی کنند.با توجه به نیاز خود، تصمیم به خرید توری‌های حصاری، توری مرغی و توری فرنگی بگیرید. برای حفاظت، زیبایی یا دکوراسیون داخلی، انتخاب مناسبی را انجام دهید. توری‌های حصاری، توری مرغی و توری فرنگی به عنوان گزینه‌های متنوع و پرکاربرد در دنیای دکوراسیون و حفاظت شناخته می‌شوند.

پرسش های متداول در خصوص انواع توری های فلزی

1 . آیا توری های حصاری مقاوم در برابر شرایط آب و هوایی هستند ؟

بله، توری‌های حصاری معمولاً از جنس‌های مقاومی تولید می‌شوند که در برابر شرایط آب و هوایی مختلف مقاومت دارند.

2 . چگونه می توان توری مرغی را نگهداری کرد ؟

بهتر است در فصول بارانی و تابستان‌های گرم، توری مرغی را با دقت بیشتری نظارت کنید و در صورت نیاز، آن را تعویض کنید.

3 . آیا توری فرنگی تنها برای داخلی مناسب است ؟

خیر، توری فرنگی همچنین می‌تواند به عنوان جداکننده‌ها در فضاهای باز نیز مورد استفاده قرار گیرد.

4 . آیا نصب توری فرنگی دشوار است ؟

نصب توری فرنگی به تخصص و دقت نیاز دارد، بنابراین بهتر است این کار را توسط افراد متخصص انجام دهید.

5 . چگونه می توانم توری های مناسب برای دکوراسیون داخلی انتخاب کنم ؟

برای انتخاب توری‌های مناسب برای دکوراسیون داخلی، به طرح‌ها، رنگ‌ها و ابعاد مختلف توری‌ها توجه کنید و آن‌ها را با دیزاین کلی محیط خود هماهنگ کنید.

 

 

 

  • شهر مفتول
  • ۰
  • ۰

در هنگام خرید یا فروش توری پرسی، جوشی یا حصاری، می‌بایست به مقاوم بودن، حمل‌ونقل آسان، مقاومت آن‌ها در برابر گرما و حرارت و … توجه کنید. در حقیقت، فروشنده نیز موظف است که در رابطه با فروش توری جوشی، فروش توری حصاری و فروش توری پرسی، نکات لازم را در اختیار شما قرار دهد.

مرکز معتبر فروش انواع توری (فروش توری جوشی، فروش توری حصاری و فروش توری پرسی) بدون شک مهم‌ترین نکته‌ها را در رابطه با خرید و اطلاع از قیمت محصول در اخیتار شما قرار می‌دهد. برای اطلاعات بیشتر در این زمینه، می‌توانید ما را تا انتها همراهی کنید.

فروش توری حصاری

توری حصاری یک نوع سامانه محافظتی است که از سیم مفتول گالوانیزه ساخته شده‌است و برای حفاظت از ملک و یا محیط اطراف به‌کار می‌رود. این نوع حصار با اجزای شبکه‌ای ساخته شده‌است که درون آن‌ها فضای خالی وجود دارد.

این فضای خالی باعث می‌شود تا نور و هوای محیط به‌راحتی از آن عبور کند و محیط داخل و خارج از حصار به‌خوبی مشاهده شود. برای خرید یا فروش توری حصاری (فنس)، بهتر است از یک مرجع مورد اطمینان که هم به‌صورت حضوری و هم غیرحضوری، انواع توری را در اختیار شما قرار می‌دهد خرید کنید.

کاربردهای توری حصاری

کاربردهای گسترده و مزایای این توری سبب شده‌است تا فروش توری حصاری در صنایع مختلف بسیار گسترش پیدا کند. برخی از این کاربردها عبارت‌اند از:

·         محافظت از خانه و باغچه

توری‌های حصاری به‌عنوان یک وسیله‌ٔ امنیتی برای محافظت از خانه و باغچه در برابر سرقت، نفوذ و خرابکاری مورد استفاده قرار می‌گیرند.

·         استفاده در پارک‌ها و فضاهای عمومی

توری‌های حصاری به‌عنوان مرز بین فضاهای پارکی و فضاهای عمومی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

·         نگه‌داشتن حیوانات

توری‌های حصاری در صنعت دامداری و نگه‌داری حیوانات، به‌عنوان یک حصار مطمئن برای جلوگیری از فرار حیوانات استفاده می‌شوند.

·         استفاده در صنعت ساخت‌وساز

توری‌ حصاری به‌عنوان یک مواد ساختمانی مصرف می‌شود و برای ساخت شاخص‌ها، پرده‌های فلزی و پایه‌های مربوط به خزان‌های روغن و گاز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

·         محافظت از صنایع و مراکز خدماتی

توری‌های حصاری برای جلوگیری از سرقت و نفوذ به صنایع و مراکز خدماتی، مانند ایستگاه‌های راه‌آهن و بانک‌ها استفاده می‌شوند.

·         استفاده در سیستم‌های حمل‌ونقل و ترافیک

توری‌های حصاری برای جداسازی ناحیه‌های مختلف در سیستم‌های حمل‌ونقل و ترافیک به‌کار می‌روند.

فروش توری جوشی

توری جوشی یک روش اتصال دو پاره‌ی فلزی از طریق جوشکاری است که در آن از یک توری سیمی به‌عنوان میان لایه برای اتصال دو پاره فلزی استفاده می‌شود. در این روش، توری سیمی روی دو پاره فلزی قرار داده شده و سپس با استفاده از جوشکاری، توری سیمی و دو فلز به هم متصل می‌شوند.

این روش به‌عنوان یک روش اتصال فلزات قوی و مقاوم مورد استفاده قرار می‌گیرد و در صنایع مختلفی مانند ساخت‌وساز، صنعت دریایی و هواپیمایی کاربرد دارد. این توری از استحکام بسیار بالایی برخوردار بوده و از مفتول سیاه تولید می‌شود.

یکی از نکات مهم در رابطه با فروش توری جوشی، خرید از مرجع معتبری است که درزمینهٔ فروش انواع توری ازجمله فروش توری جوشی، فروش توری پرسی و … فعالیت می‌کند. ناگفته نماند که شما می‌توانید به‌صورت غیرحضوری هم محصول خود را خریداری کنید.

کاربرد توری جوشی

توری‌های جوشی به‌عنوان یک مواد ساختمانی و شبکه‌ای در صنایع مختلف به‌کار می‌روند. در زیر به برخی از کاربردهای خرید یا فروش توری جوشی اشاره خواهم کرد که عبارت‌اند از:

·         استفاده در صنایع ساختمانی

توری‌ها جوشی به‌دلیل مقاومت بالا در برابر فشار، وزن کم و ارزان بودن، برای ساختن سازه‌های فلزی و گریتینگ‌ها استفاده می‌شوند.

·         استفاده در صنایع خودروسازی

توری جوشی به‌دلیل مقاومت بالا در برابر ضربه، آتش‌سوزی و خوردگی، به‌عنوان پوشش محافظ برای برخی از قطعات خودرو ازجمله باتری‌ها و صفحات صندلی به‌کار می‌رود.

·         استفاده در صنایع مختلف

توری جوشی به‌دلیل وزن کم و مقاومت بالا در برابر فشار و کشش، در صنایعی مانند بسته‌بندی، پالایشگاه‌ها، آشپزخانه‌ها، رستوران‌ها و غیره مورد استفاده قرار می‌گیرد.

·         استفاده در طراحی دکوراسیون داخلی

توری‌های جوشی به‌دلیل ظاهر زیبا و توانایی ایجاد الگوهای مختلف، در طراحی دکوراسیون داخلی ساختمان‌ها و فضاهای تجاری به‌کار می‌رود. به‌عنوان‌مثال، می‌توان به ساخت صندلی، میز، پرده‌های جداری و غیره اشاره کرد.

فروش توری پرسی

توری پرسی یا مش را می‌توان نوعی سیم مفتول در نظر گرفت که با داشتن تعدادی سوراخ کوچک در سطح آن، تنها از یک ورق فلزی تشکیل شده‌است. این سوراخ‌ها معمولاً با الگوهای مختلفی در سطح ورق قرار می‌گیرند و این ویژگی باعث می‌شود که این توری، مقاوم، سبک و در عین حال هوا و نور را به‌خوبی عبور دهد.

به‌دلیل وزن کم و مقاومت بالای آن، توری پرسی به‌عنوان یکی از مهم‌ترین مواد ساختمانی در ساختمان‌ها و فضاهای داخلی و خارجی استفاده می‌شود. شما می‌توانید با انتخاب یک بازار آنلاین که انبوهی از توری‌ها ازجمله توری حصاری، توری پرسی، توری جوشی و … است، خریدی مطمئن داشته باشید.

کاربردهای توری پرسی

فروش توری پرسی به‌دلیل داشتن خصوصیاتی مانند بهره‌وری در استفاده از فضا، هوادهی مناسب و امنیت بالا، بسیار گسترده شده‌است. این توری ازجمله محصولات مورد استفاده در صنایع بسیاری مانند صنایع ساختمانی، خودروسازی، الکترونیک و … است. برخی از کابردهای آن عبارت‌اند از:

·         ساخت حفاظ

توری پرسی ازجمله موادی است که برای ساخت حفاظ استفاده می‌شود. این حفاظ‌ها می‌توانند به‌عنوان حفاظ باغ، حفاظ استخر، حفاظ دام، حفاظ نگهبانی و … استفاده شوند.

·         پوشش سقف و دیوار

از این توری می‌توان به‌عنوان پوششی برای سقف و دیوارها استفاده کرد. این کاربرد معمولا در ایجاد محوطه‌های بازی و ورزشی مانند استادیوم‌ها و سالن‌های ورزشی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

·         ساخت درب و پنجره

توری پرسی به‌عنوان یک ماده‌ با مقاومت بالا در برابر ضربه و خراش، برای ساخت درب و پنجره نیز استفاده می‌شود.

کلام آخر

فروش توری جوشی، فروش توری حصاری و فروش توری پرسی و کاربرد این توری‌ها ازجمله موارد مهمی بودند که در این مقاله ما به بررسی آن‌ها پرداختیم. هر آنچه که دوست دارید در رابطه با این توری‌ها، نحوهٔ خرید یا فروش و قیمت آن‌ها بدانید، می‌توانید با متخصصان این حوزه ارتباط برقرار کنید.

 

 

  • شهر مفتول
  • ۰
  • ۰

محصولات مفتولی در حوزه ساختمان‌سازی و ایجاد امنیت در یک محدوده نقش بسیار مهمی دارند. امروزه کاربرد محصولات مفتولی بسیار گسترده شده است و در میان آنها مفتول گالوانیزه و مسوار نیز پرکاربرد هستند. اما شاید هنگام خرید این محصولات این سوال برای شما پیش بیاید که کجا و چگونه این محصولات را خریداری کنید؟ نوسانات بازار چگونه است و قیمت آن بر چه اساسی محاسبه می‌شود؟

شهر مفتول به عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده و عرضه‌کننده محصولات مفتولی، مفتول گالوانیزه و مفتول مسوار را با مناسب‌ترین قیمت به مشتریان عرضه می‌دارد. برای اطلاع از قیمت مفتول گالوانیزه و مفتول مسوار در شهر مفتول با ما همراه باشید.

قیمت مفتول گالوانیزه بر چه اساسی محاسبه می شود ؟

بهتر است پیش از بررسی قیمت مفتول گالوانیزه با این مفتول آشنا شویم و بدانیم دقیقا چه کاربردی دارد. چرا که کاربرد و یا نوع مفتول گالوانیزه در تعیین قیمت آن تاثیر بسزایی دارد.

مفتول گالوانیزه از گالوانیزاسیون مفتول سیاه بدست می‌آید. از این مفتول معمولا برای محیط‌های مرطوب استفاده می‌شود. انواع روش تولید مفتول گالوانیزه به صورت گالوانیزه سرد و گرم است. لازم است بدانید کیفیت مفتول گالوانیزه گرم از کیفیت مفتول گالوانیزه سرد بهتر است.

از سیم مفتول گالوانیزه معمولا برای محافظت در محیط اطراف خانه، اتصال مواد ساختمانی و مقاوم‌سازی، ساخت طناب‌های فولادی و… استفاده می‌شود. به طور کلی این مفتول بسیار محکم بوده و مقاومت بالایی دارد. از این رو کاربردهای گسترده‌ای نیز داراست.

قیمت خرید مفتول گالوانیزه بر اساس عوامل مختلفی تعیین می‌شود. ضخامت از مهم‌ترین این عوامل است. معمولا هر چقدر ضخامت مفتول گالوانیزه بیشتر باشد، وزن آن نیز بالاتر بوده و در نتیجه قیمت افزایش میابد. شهر مفتول، تولیدکننده انواع مفتول گالوانیزه با ضخامت‌های مختلف است.

در صورتی که قصد خرید مفتول گالوانیزه با قیمتی مناسب و کیفیت مطلوب را دارید، شهر مفتول بهترین گزینه است. به منظور اطلاع دقیق از قیمت مفتول گالوانیزه می‌توانید با کارشناسان شهر مفتول در ارتباط باشید.

قیمت مفتول مسوار بر چه اساسی محاسبه می شود ؟

پیش از بررسی قیمت مفتول مسوار ، ابتدا بررسی کنیم مفتول مسوار چیست و در چه صنایعی کاربرد دارد. با بررسی کاربرد مفتول مسوار و آشنایی کلی با این مفتول، می‌توانید با اطلاعاتی جامع‌تر این محصول را خریداری نمایید.

مسوار در واقع یکی از انواع آلیاژ فلزات است. این مفتول خاصیت چکش‌خواری و انعطاف‌پذیری بالایی دارد. بنابراین کاربرد بسیار زیادی داشته و به صورت کلاف و شاخه در بازار عرضه می‌گردد. روکش مس بر روی این مفتول سبب می‌شود تا از خوردگی آن جلوگیری شده و مقاومت بالایی نیز داشته باشد. مهم‌-ترین کاربردی که این مفتول دارد، ساخت لوازم آشپزخانه و لوازم تزیینی است. از دیگر کاربردهای مفتول مسوار جوش فلزات است.

این مفتول معمولا با قطر 1 تا 8 میلی متر به بازار عرضه می‌گردد. مفتول مسوار در واقع مفتول آهن است. پس از انجام آخرین مرحله کشش و رسیدن به سایز مورد نظر وارد دو وان می‌شود. در وان اول اسیدشویی می‌شود تا به طور کامل تمیز گردد. در وان دوم نیز وارد سولفات مس می‌شود.

کاربرد مفتول مسوار چیست ؟

از این مفتول در صنایع مختلف استفاده می‌شود. از جمله کاربرد مفتول مسوار به شرح زیر است:

·         تولید انواع چوب لباسی و آویز

·         تولید قفسه و باکس

·         ساخت چمدان و کیف دستی

·         تولید پین

·         آرماتوربندی عمرانی

·         ساخت محصولات ریلی

برای اینکه بتوانید قیمت مفتول مسوار را تخمین بزنید، ابتدا نیاز است که قیمت مواد اولیه را بدست آورید. از آن‌جایی که برای تهیه مفتول مسوار از میلگرد استفاده می‌شود، بنابراین قیمت میلگرد نیز تا حدودی در قیمت مفتول مسوار تاثیرگذار است. البته در تخمین قیمت این مفتول عوامل دیگری نیز تاثیرگذار هستند. عواملی همچون کیفیت، برند میلگرد و کشور سازنده، در این مسئله دخیل هستند. معمولا میلگرد از کشورهای چین و اکراین وارد کشور می‌شود.

لازم به ذکر است ضخامت میلگردی که مورد استفاده قرار می‌گیرد و ضخامت لایه‌ای از مس که روی میلگرد را می‌پوشاند نیز در قیمت این مفتول تاثیر بسزایی دارد.

خرید مفتول مسوار و مفتول گالوانیزه در شهر مفتول

اگر قصد خرید انواع محصولات مفتولی، مفتول مسوار و مفتول گالوانیزه را دارید، شهر مفتول به عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده محصولات مفتولی با مناسب‌ترین قیمت، این محصولات را به مشتریان گرامی عرضه می‌کند. برای خرید مفتول گالوانیزه و مفتول مسوار در شهر مفتول با شماره 02137556 تماس حاصل نمایید. از طریق تماس با شماره تلفن درج شده، از خدمات مشاوره رایگان شهرمفتول نیز بهره‌مند گردیده و با اطلاعات کافی محصول خود را خریداری نمایید. همچنین به منظور مشاهده محصولات بیشتر از جمله انواع توری، انواع قیمت سیم آرماتوربندی ، میلگرد ساده و… به وب سایت شهر مفتول مراجعه نموده و قیمت‌ها را به صورت آنلاین مشاهده کنید. محصولات مفتولی را با کیفیت تضمینی خریداری کنید. برای ثبت خرید به صورت اینترنتی به آدرس https://shahrmaftool.com مراجعه نموده و در شهر مفتول با ما در ارتباط باشید.

  • شهر مفتول
  • ۰
  • ۰

در این بخش قصد داریم در مورد سه محصول کاربردی و مهم در حوزه ساختمان‌سازی صحبت کنیم. الکترود جوشکاری، یونولیت و پشم شیشه از جمله محصولات کاربردی در صنعت ساخت‌وساز و صنایع دیگر هستند که از هر یک آن‌ها علاوه بر ساختمان‌سازی در صنایع دیگر نیز کاربرد دارند. شهر مفتول به عنوان تولیدکننده این سه محصول، در این بخش در مورد مشخصات فروش الکترود جوشکاری، یونولیت و پشم شیشه توضیحاتی در اختیار شما قرار می‌دهد. در خصوص خرید این محصولات لازم است با کاربرد، مشخصات و نکات لازم در زمان خرید توجه کرد.

فروش الکترود جوشکاری

الکترود جوشکاری ، قطعه‌ای پرکاربرد است که یک سر آن غیر فلزی بوده و نیمه رسانا است. طرف دیگر تمام فلز و رسانای کامل است. از این محصول در جوشکاری استفاده می‌شود. در عملیات جوشکاریف بخش غیر فلزی آن به جریان الکتریسیته متصل می‌شود. الکترود جوشکاری از جنس مفتول است و سطح آن توسط پوش فلاکس پوشانده شده است. جنس پوشش فلاکس از اکسید سدیم، آزبست، خاک رس، آهن و سلولز است. از الکترود جوشکاری به منظور متصل کردن قطعات مختلف به یکدیگر استفاده می‌شود.

الکترود جوشکاری در دو نوع تولید می‌شود که شامل الکترود مصرفی و مصرف نشدنی است. الکترود مصرفی دارای نقطه ذوب پایینی است. از این محصول در جوشکاری میگ استفاده می‌شود. الکترود مصرفی از فولاد نرم و نیکل ساخته می‌شود. علت نامگذاری این محصول به سبب آن است که در زمان جوشکاری الکترود تمام می‌شود. این الکترود از مزایای زیادی از جمله سادگی و سهولت استفاده برخوردار است.

در مقابل الکترود مصرف نشدنی مقاومت عالی در برابر دما و ذوب شدن دارد و به الکترود نسوز معروف است. در جوشکاری تیگ از این محصول استفاده می‌شود. این الکترود دارای دو نوع کربن‌دار و تنگستن است.

فروش یونولیت

یونولیت که با مام‌‌های پلاستوفوم و آکاسیف نیز شناخته می‌شود، ماده‌ای سبک و متخلخل است. این محصول سفید رنگ بوده و کاربرد مهی در عایق‌کاری ساختمان دارد. یونولیت یا فیبر سفید ساختمان را در برابر حرارت، سرما، رطوبت و… عایق می‌کند. به منظور ساخت این محصول، پلی استایرن را داخل قالب‌‌های مربوطه می‌ریزند و منبسط می‌شود. در نهایت نیز یونولیت به عنوان عایق صدا، حرارت و رطوبت تولید می‌شود. این محصول چگالی بسیار کمی داشته و در نهایت وزن سبکی نیز دارد. استفاده از یونولیت سبب می‌شود تا سازه علاوه بر عایق بودن سبک باشد.

کاربرد یونولیت تنها به ساختمان محدود نمی‌شود و در موارد زیادی از این محصول استفاده می‌گردد. در خصوص عایق‌کاری سفال و همچنین در بسته‌بندی محصولات به منظور جلوگیری از ضربه به محتویات داخل بسته نیز از این محصول استفاده می‌شود. بنابراین به عنوان ضربه‌گیر نیز عمل می‌کند. در خصوص عایق‌کاری سردخانه و یخچال‌‌های صنعتی نیز از این محصول استفاده می‌شود. فروش یونولیت توسط شرکت‌‌های مختلفی صورت می‌گیرد. شهر مفتول یکی از مراکز معتبر فروش انواع یونولیت با کیفیت تضمینی است.

به طور کلی یونولیت علاوه بر اینکه وزن بسیار سبکی دارد، حمل و نقل و نصب آسانی نیز دارد. استفاده از این محصول در ساختمان‌سازی سبب صرفه‌جویی در استفاده از مصالح دیگر می‌شود. از طرقی به محیط زیست نیز آسیبی وارد نمی‌کند و قابل بازیافت است. طول عمر بالا و افزایش روند ساخت‌وساز از دیگر مزایای استفاده از آن است.

فروش پشم شیشه

پشم شیشه محصولی پرکاربرد در صنایع مختلف است. پشم شیشه در واقع از الیاف یز شیشه تولید می‌شود. این محصول قابلیت بازیافت داشته و ترکیبی از شیشه‌‌های بازیافتی است. به منظور تولید یک رول پشم شیشه حدودا ده بطری شیشه‌ای نیاز است. الیاف پشم شیشه بسیار ریز و نازک هستند. جهت تولید این محصول، شیشه‌‌های بازیافتی در حرارت بالا قرار گرفته و ذوب می‌شوند. شیشه ذوب شده با ماسه و رزین ترکیب می‌شود. شکل نهایی آن نیز رشته‌‌های باریک 6 الی 7 میکرون می‌شود. در نهایت نیز الیاف بدست آمده در هم تنیده می‌شوند و پشم شیشه تولید می‌شود.

پشم شیشه در انواع مختلف رولی، پتویی، تخته‌ای و پانلی تولید می‌شود. این محصول در برابر حرارت و صدا عایق بسیار قوی و مناسبی است. در آمفی تئاتر، سینما، تالارها و… به وفور از این محصول استفاده می‌شود. پشم شیشه دارای قیمت مناسب، وزن کم و نصب آسان است. فروش پشم شیشه توسط شرکت‌‌های زیادی در ایران صورت می‌گیرد. به منظور خرید پشم شیشه باکیفیت و قیمت مناسب با شهر مفتول در ارتباط باشید.

به منظور خرید سایر محصولات اعم از توری، تیرچه، افزودنی بتن و… با شماره 02137556 تماس بگیرید و یا به آدرس https://shahrmaftool.com/  مراجعه نمایید.

 

  • شهر مفتول
  • ۰
  • ۰

 

شهر مفتول به عنوان تولیدکننده انواع صنایع مفتولی، انواع محصولات مفتولی را با مناسب‌ترین قیمت و کیفیت به فروش می‌رساند. از جمله محصولات مفتولی این مجموعه شامل مفتول گالوانیزه، سیم آرماتوربندی و سیم خاردار است. هر یک از این محصول دارای کاربرد، مشخصات و ویژگی‌های خاص خود هستند. در این بخش قصد داریم در مورد مشخصات خرید مفتول گالوانیزه، سیم آرماتوربندی و سیم خاردار در شهر مفتول صحبت کنیم. در صورتی که به دنبال خرید این محصولات با مناسب‌ترین قیمت هستید با مجموعه شهر مفتول همراه باشید.

مشخصات خرید مفتول گالوانیزه

یکی از محصولات مفتولی رایج و پرکاربرد، مفتول گالوانیزه است. مفتول گالوانیزه که با نام سیم مفتول گالوانیزه نیز شناخته می‌شود با استفاده از مفتول سیاه تولید می‌شود. به صورتی که مفتول سیاه گالوانیزه می‌شود و در نهایت این محصول تولید می‌گردد. در طی فرآیند گالوانیزاسیون، مفتول گالوانیزه به خوبی در برابر اکسید شدن و زنگ زدن مقاوم می‌شود. در نهایت می‌توان از آن مفتول در شرایط آب‌وهوایی مختلف استفاده نمود.

در مشخصات خرید مفتول گالوانیزه بهتر است با روش ساخت این محصول نیز آشنا شوید. به منظور تولید سیم مفتول گالوانیزه، فولادی عاری از اکسید در وان روی قرار می‌گیرد. در نهایت بر سطح مفتول فلز روی تشکیل می‌شود. این فلز سبب مقاومت مفتول در برابر عوامل خورنده می‌شود. سیم مفتول گالوانیزه در دو نوع سرد و گرم تولید می‌شود.

مفتول گالوانیزه در دو نوع ایرانی و چینی تولید می‌شود. مفتول گالوانیزه ایرانی دارای مقاومت عالی در برابر رطوبت و اکسیده شدن دارد. مفتول گالوانیزه چینی نسبت به ایرانی در برابر زنگ‌زدگی مقاومت بسیار کمتری دارد. از این رو گفته می‌شود مفتول گالوانیزه ایرانی نسبت به نوع چینی بهتر است.

مشخصات خرید سیم آرماتوربندی

از جمله محصولاتی که در ساختمان‌سازی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، سیم آرماتوربندی یا مفتول سیاه است. اگرچه این محصول تنها برای ساختمان‌سازی مورد استفاده قرار نمی‌گیرد، اما مهم‌ترین کاربرد آن در ساختوساز است. از دیگر کاربردهای سیم آرماتوربندی می‌تواند به ساخت قفسه، پارل و صنایع دیگر اشاره کرد. سیم آرماتوربندی با نام مفتول سیاه نیز شناخته می‌شود. این سیم دارای انعطاف‌پذیری نسبتا مطلوبی است. سیم آرماتوربندی در دو نوع فابریک و تسمه‌ای تولید می‌شود.

اگرچه امروزه مصالح جدیدتری در حوزه ساختمان‌سازی تولید شده است، اما هنوز آرماتوربندی به دلیل قیمت مناسبی که دارد رایج است. ترکیب فولاد و بتن در ساختمان اعضایی به نام بتن آرمه را ایجاد می‌کند که به آن بتن مسلح شده با فولاد گفته می‌شود. فولاد مورد استفاده در این صنعت، از نوع میلگرد است که به آن آرماتور یا میلگرد آجدار گفته می‌شود. استفاده از سیم آرماتوربندی در ساختمان سبب ثابت نگهداشتن آرماتورها می‌شود. سیم آرماتوربندی باکیفیت، سیمی است که مقاومت کششی مطلوبی داشته و از انعطاف مناسبی برخوردار باشد. چرا که به منظور بستن آرماتور لازم است به درستی و با مقاومت بسته شود. به منظور اطلاع بیشتر از مشخصات خرید سیم آرماتوربندی و ثبت سفارش با شهر مفتول در ارتباط باشید.

مشخصات خرید سیم خاردار

سیم خاردار به عنوان یکی از رایج‌ترین محصولات مفتولی برای ایجاد امنیت و حصارکشی در یک بخش است. این مفتول در واقع از فولاد نرم ساخته می‌شود. همچنین دارای کاربردهای متنوعی است. از آنجایی که وزن سبک و قیمت مناسبی دارد، در بیشتر مناطق قابل مشاهده است.

در فرآیند تولید سیم خاردار از سیم فولادی به همراه روکش گالوانیزه استفاده می‌گردد. در واقع این کار به منظور جلوگیری از زنگ‌زدگی و خوردگی انجام می‌گیرد. تولید سیم خاردار توسط دستگاه‌های اتوماتیک انجام می‌گیرد. انواع سیم خاردار نیز به دو صورت خطی و حلقوی تولید می‌شود.

سیم خاردار حلقوی از فولاد سخت گالوانیزه و فنر ساخته شده و معمولا برای ایجاد امنیت در مناطق نظامی مورد استفاده قرار می‌گیرد. از سیم خاردار خطی برای حصارکشی اطراف باغ و زمین‌های کشاورزی استفاده می‌شود.

  • شهر مفتول
  • ۰
  • ۰

در زمان ساختمان‌سازی و به طور کلی ساخت یک سازه، به مصالح مختلفی نیاز است. برخی از مصالح اصلی شامل تیرآهن میلگرد، پروفیل و… از مصالح ضروری هستند. در این میان برخی مصالح دیگر نظیر اسپیسر، واتراستاپ، میلگرد ساده نیز لازم است باشند تا یک سازه مقاوم و اصولی ساخته شود. شهر مفتول یکی از مراکز تولید و توزیع‌کننده انواع محصولات مفتولی و مصالح ساختمانی است. خرید اسپیسر، واتراستاپ و میلگرد ساده را با قیمت مناسب و کیفیت تضمینی می‌توانید در شهر مفتول انجام دهید. در این بخش با ما همراه باشید تا با مشخصات این محصولات آشنا شوید.

خرید انواع اسپیسر

اسپیسر یکی از قطعات رایج در ساختمان‌سازی است که به منظور ایجاد فاصله بین دو میلگرد استفاده می‌شود. این محصول در انواع مختلفی تولید می‌شود. اسپیسر تنها فاصله‌انداز نیست. این محصول می‌تواند نوعی پوشش روی میلگرد ایجاد کند و باعث جلوگیری از زنگ‌زدگی این محصول شود. در سازه هایی مانند دال و دیوار از اسپیسر بر روی میلگرد به عنوان پوشش استفاده می‌شود. کاربرد اسپیسر در بتن، ساختمان، سدسازی و تونل‌سازی نیز رایج است.

به طور کلی استفاده از اسپیسر سبب افزایش سرعت و کیفیت می‌شود. زمانی که میلگرد در مجاورت هوا و رطوبت قرار می‌گیرد، به مرور زمان دچار خوردگی و یا سولفاته شدن می‌شود. بنابراین بر روی عملکرد آن تاثیر منفی می‌گذارد. از این رو لازم است از اسپیسر استفاده شود تا از بروز این مشکل جلوگیری گردد.

مسئله دیگر جلوگیری از جابه‌جایی میلگرد است. به طور کلی میلگرد ممکن است در شبکه خود جابه‌جا شود. در صورتی که از اسپیسر استفاده شود، میلگرد به خوبی در جای خود نگهداری می‌شود و در نهایت تکان نمی‌خورد. همین مسئله در دوام میلگرد و ایجاد پوشش یکنواخت تاثیر بسزایی دارد. استفاده از اسپیسر بسیار مقرون به صرفه و مناسب است. به منظور خرید اسپیسر لازم است بدانید این محصول به انواع مختلفی تقسیم می‌شود که رایج‌ترین آن‌ها شامل اسپیسر بتنی، فلزی، پلاستیکی و… است.

خرید انواع واتراستاپ

واتراستاپ که با نام آب‌بند شناخته می‌شود، در سازه‌های بتنی به وفور مورد استفاده قرار می‌گیرد. از این رو خرید واتراستاپ در زمان ساختمان‌سازی بسیار مهم است. واتراستاپ به منظور جلوگیری از نفوذ آب در درزهای مختلف استفاده می‌شود. در تولید واتراستاپ از مواد مختلفی استفاده می‌شود که این مسئله سبب شده است تا هر یک از آن‌ها دارای ویژگی‌های خاص باشند. از این رو جنس واتراستاپ باید با توجه به نیاز انتخاب شود. زمانی که از واتراستاپ استفاده می‌شود، طول مسیر جریان و حرکت مایعات طولانی می‌شود و در نهایت از نفوذ آب به درزها جلوگیری می‌شود.

واتراستاپ معمولا دارای آج است. بنابراین سبب افزایش چسبندگی و در نهایت طول مسیر آب می‌شود. این محصول از انعطاف زیادی برخوردار است. بنابراین با ابعاد و حجم سازه‌های بتنی تغییر شکل پیدا می‌کند و طول آن زیاد می‌شود. اما در هنگام اجرای واتراستاپ لازم است استانداردهای آن رعایت شود تا سبب کاهش کارایی نشود. انواع واتراستاپ شامل واتراستاپ PVC، هیدروفیل و بنتونیتی است.

واتراستاپ پی وی سی در فرم و سایزهای مختلفی تولید می‌شود. این محصول در میان مفاصل بتنی قرار می‌گیرد و مانند یک پرده ضد آب عمل می‌کند تا از بروز مایعات جلوگیری شود. نوع هیدروفیلی از نوع پلیمرهای پلاستیکی است و خاصیت ارتجاعی بالایی دارد. به منظور رفع نشب درزهای اجرایی مورد استفاده قرار می‌گیرد. واتراستاپ بنتونیتی محصولی بر پایه سدیم بنتونیت است و از خاصیت ارتجاعی بالایی برخوردار است.

خرید انواع میلگرد ساده

میلگرد ساده یکی از کاربردی‌ترین ابزارها در زمان ساخت‌وساز است. میلگرد ساده در واقع مقطعی‌ست که توسط روش نورد گرم تولید می‌شود و پایه آن نیز شمش‌های فولادی است. به منظور تولید این میلگرد شمش‌های فولادی در دمای 1100 درجه قرار می‌گیرند. در نهایت به حالت مذاب درآمده و توسط رول‌های مخصوص تغییر شکل می‌دهند. در نهایت نیز میلگرد ساده تولید می‌شود.

از میلگرد ساده در برخی مواقع به منظور ساخت‌وساز استفاده می‌شود. میلگرد در سازه‌های بتنی نقش تکیه‌گاه را در بتن بازی می‌کند و سبب افزایش مقاومت بتن در برابر نیروهای کششی می‌شود. اما کاربرد میلگرد ساده بیشتر ساخت خاموت، پیچ و مهره و اتصالات دیگر است.

  • شهر مفتول