شهر مفتول

تولید کننده کننده محصولات مفتولی اعم از فنس ، سیم خاردار و ...

شهر مفتول

تولید کننده کننده محصولات مفتولی اعم از فنس ، سیم خاردار و ...

مجموعه شهر مفتول در سال 1370 در بازار آهن مکان واقع در استان تهران تاسیس و گسترش یافت . در ادامه و با توجه به گسترش روز افزون تکنولوژی و استفاده حداکثری مردم از اینترنت و شبکه های اجتماعی و با تصمیم مدیران این مجموعه ، وب سایت آن با عنوان www.shahrmaftool.com بنیانگذاری شد . هم اکنون این وب سایت یکی از وب سایت های فعال در زمینه تولید و فروش آنلاین محصولات مفتولی اعم از توری حصاری ، سیم آرماتوربندی ، رابیتس ، توری گابیون و ... می باشد .

آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

در این بخش قصد داریم در مورد سه محصول کاربردی و مهم در حوزه ساختمان‌سازی صحبت کنیم. الکترود جوشکاری، یونولیت و پشم شیشه از جمله محصولات کاربردی در صنعت ساخت‌وساز و صنایع دیگر هستند که از هر یک آن‌ها علاوه بر ساختمان‌سازی در صنایع دیگر نیز کاربرد دارند. شهر مفتول به عنوان تولیدکننده این سه محصول، در این بخش در مورد مشخصات فروش الکترود جوشکاری، یونولیت و پشم شیشه توضیحاتی در اختیار شما قرار می‌دهد. در خصوص خرید این محصولات لازم است با کاربرد، مشخصات و نکات لازم در زمان خرید توجه کرد.

فروش الکترود جوشکاری

الکترود جوشکاری ، قطعه‌ای پرکاربرد است که یک سر آن غیر فلزی بوده و نیمه رسانا است. طرف دیگر تمام فلز و رسانای کامل است. از این محصول در جوشکاری استفاده می‌شود. در عملیات جوشکاریف بخش غیر فلزی آن به جریان الکتریسیته متصل می‌شود. الکترود جوشکاری از جنس مفتول است و سطح آن توسط پوش فلاکس پوشانده شده است. جنس پوشش فلاکس از اکسید سدیم، آزبست، خاک رس، آهن و سلولز است. از الکترود جوشکاری به منظور متصل کردن قطعات مختلف به یکدیگر استفاده می‌شود.

الکترود جوشکاری در دو نوع تولید می‌شود که شامل الکترود مصرفی و مصرف نشدنی است. الکترود مصرفی دارای نقطه ذوب پایینی است. از این محصول در جوشکاری میگ استفاده می‌شود. الکترود مصرفی از فولاد نرم و نیکل ساخته می‌شود. علت نامگذاری این محصول به سبب آن است که در زمان جوشکاری الکترود تمام می‌شود. این الکترود از مزایای زیادی از جمله سادگی و سهولت استفاده برخوردار است.

در مقابل الکترود مصرف نشدنی مقاومت عالی در برابر دما و ذوب شدن دارد و به الکترود نسوز معروف است. در جوشکاری تیگ از این محصول استفاده می‌شود. این الکترود دارای دو نوع کربن‌دار و تنگستن است.

فروش یونولیت

یونولیت که با مام‌‌های پلاستوفوم و آکاسیف نیز شناخته می‌شود، ماده‌ای سبک و متخلخل است. این محصول سفید رنگ بوده و کاربرد مهی در عایق‌کاری ساختمان دارد. یونولیت یا فیبر سفید ساختمان را در برابر حرارت، سرما، رطوبت و… عایق می‌کند. به منظور ساخت این محصول، پلی استایرن را داخل قالب‌‌های مربوطه می‌ریزند و منبسط می‌شود. در نهایت نیز یونولیت به عنوان عایق صدا، حرارت و رطوبت تولید می‌شود. این محصول چگالی بسیار کمی داشته و در نهایت وزن سبکی نیز دارد. استفاده از یونولیت سبب می‌شود تا سازه علاوه بر عایق بودن سبک باشد.

کاربرد یونولیت تنها به ساختمان محدود نمی‌شود و در موارد زیادی از این محصول استفاده می‌گردد. در خصوص عایق‌کاری سفال و همچنین در بسته‌بندی محصولات به منظور جلوگیری از ضربه به محتویات داخل بسته نیز از این محصول استفاده می‌شود. بنابراین به عنوان ضربه‌گیر نیز عمل می‌کند. در خصوص عایق‌کاری سردخانه و یخچال‌‌های صنعتی نیز از این محصول استفاده می‌شود. فروش یونولیت توسط شرکت‌‌های مختلفی صورت می‌گیرد. شهر مفتول یکی از مراکز معتبر فروش انواع یونولیت با کیفیت تضمینی است.

به طور کلی یونولیت علاوه بر اینکه وزن بسیار سبکی دارد، حمل و نقل و نصب آسانی نیز دارد. استفاده از این محصول در ساختمان‌سازی سبب صرفه‌جویی در استفاده از مصالح دیگر می‌شود. از طرقی به محیط زیست نیز آسیبی وارد نمی‌کند و قابل بازیافت است. طول عمر بالا و افزایش روند ساخت‌وساز از دیگر مزایای استفاده از آن است.

فروش پشم شیشه

پشم شیشه محصولی پرکاربرد در صنایع مختلف است. پشم شیشه در واقع از الیاف یز شیشه تولید می‌شود. این محصول قابلیت بازیافت داشته و ترکیبی از شیشه‌‌های بازیافتی است. به منظور تولید یک رول پشم شیشه حدودا ده بطری شیشه‌ای نیاز است. الیاف پشم شیشه بسیار ریز و نازک هستند. جهت تولید این محصول، شیشه‌‌های بازیافتی در حرارت بالا قرار گرفته و ذوب می‌شوند. شیشه ذوب شده با ماسه و رزین ترکیب می‌شود. شکل نهایی آن نیز رشته‌‌های باریک 6 الی 7 میکرون می‌شود. در نهایت نیز الیاف بدست آمده در هم تنیده می‌شوند و پشم شیشه تولید می‌شود.

پشم شیشه در انواع مختلف رولی، پتویی، تخته‌ای و پانلی تولید می‌شود. این محصول در برابر حرارت و صدا عایق بسیار قوی و مناسبی است. در آمفی تئاتر، سینما، تالارها و… به وفور از این محصول استفاده می‌شود. پشم شیشه دارای قیمت مناسب، وزن کم و نصب آسان است. فروش پشم شیشه توسط شرکت‌‌های زیادی در ایران صورت می‌گیرد. به منظور خرید پشم شیشه باکیفیت و قیمت مناسب با شهر مفتول در ارتباط باشید.

به منظور خرید سایر محصولات اعم از توری، تیرچه، افزودنی بتن و… با شماره 02137556 تماس بگیرید و یا به آدرس https://shahrmaftool.com/  مراجعه نمایید.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی