شهر مفتول

تولید کننده کننده محصولات مفتولی اعم از فنس ، سیم خاردار و ...

شهر مفتول

تولید کننده کننده محصولات مفتولی اعم از فنس ، سیم خاردار و ...

مجموعه شهر مفتول در سال 1370 در بازار آهن مکان واقع در استان تهران تاسیس و گسترش یافت . در ادامه و با توجه به گسترش روز افزون تکنولوژی و استفاده حداکثری مردم از اینترنت و شبکه های اجتماعی و با تصمیم مدیران این مجموعه ، وب سایت آن با عنوان www.shahrmaftool.com بنیانگذاری شد . هم اکنون این وب سایت یکی از وب سایت های فعال در زمینه تولید و فروش آنلاین محصولات مفتولی اعم از توری حصاری ، سیم آرماتوربندی ، رابیتس ، توری گابیون و ... می باشد .

آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

در هنگام خرید یا فروش توری پرسی، جوشی یا حصاری، می‌بایست به مقاوم بودن، حمل‌ونقل آسان، مقاومت آن‌ها در برابر گرما و حرارت و … توجه کنید. در حقیقت، فروشنده نیز موظف است که در رابطه با فروش توری جوشی، فروش توری حصاری و فروش توری پرسی، نکات لازم را در اختیار شما قرار دهد.

مرکز معتبر فروش انواع توری (فروش توری جوشی، فروش توری حصاری و فروش توری پرسی) بدون شک مهم‌ترین نکته‌ها را در رابطه با خرید و اطلاع از قیمت محصول در اخیتار شما قرار می‌دهد. برای اطلاعات بیشتر در این زمینه، می‌توانید ما را تا انتها همراهی کنید.

فروش توری حصاری

توری حصاری یک نوع سامانه محافظتی است که از سیم مفتول گالوانیزه ساخته شده‌است و برای حفاظت از ملک و یا محیط اطراف به‌کار می‌رود. این نوع حصار با اجزای شبکه‌ای ساخته شده‌است که درون آن‌ها فضای خالی وجود دارد.

این فضای خالی باعث می‌شود تا نور و هوای محیط به‌راحتی از آن عبور کند و محیط داخل و خارج از حصار به‌خوبی مشاهده شود. برای خرید یا فروش توری حصاری (فنس)، بهتر است از یک مرجع مورد اطمینان که هم به‌صورت حضوری و هم غیرحضوری، انواع توری را در اختیار شما قرار می‌دهد خرید کنید.

کاربردهای توری حصاری

کاربردهای گسترده و مزایای این توری سبب شده‌است تا فروش توری حصاری در صنایع مختلف بسیار گسترش پیدا کند. برخی از این کاربردها عبارت‌اند از:

·         محافظت از خانه و باغچه

توری‌های حصاری به‌عنوان یک وسیله‌ٔ امنیتی برای محافظت از خانه و باغچه در برابر سرقت، نفوذ و خرابکاری مورد استفاده قرار می‌گیرند.

·         استفاده در پارک‌ها و فضاهای عمومی

توری‌های حصاری به‌عنوان مرز بین فضاهای پارکی و فضاهای عمومی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

·         نگه‌داشتن حیوانات

توری‌های حصاری در صنعت دامداری و نگه‌داری حیوانات، به‌عنوان یک حصار مطمئن برای جلوگیری از فرار حیوانات استفاده می‌شوند.

·         استفاده در صنعت ساخت‌وساز

توری‌ حصاری به‌عنوان یک مواد ساختمانی مصرف می‌شود و برای ساخت شاخص‌ها، پرده‌های فلزی و پایه‌های مربوط به خزان‌های روغن و گاز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

·         محافظت از صنایع و مراکز خدماتی

توری‌های حصاری برای جلوگیری از سرقت و نفوذ به صنایع و مراکز خدماتی، مانند ایستگاه‌های راه‌آهن و بانک‌ها استفاده می‌شوند.

·         استفاده در سیستم‌های حمل‌ونقل و ترافیک

توری‌های حصاری برای جداسازی ناحیه‌های مختلف در سیستم‌های حمل‌ونقل و ترافیک به‌کار می‌روند.

فروش توری جوشی

توری جوشی یک روش اتصال دو پاره‌ی فلزی از طریق جوشکاری است که در آن از یک توری سیمی به‌عنوان میان لایه برای اتصال دو پاره فلزی استفاده می‌شود. در این روش، توری سیمی روی دو پاره فلزی قرار داده شده و سپس با استفاده از جوشکاری، توری سیمی و دو فلز به هم متصل می‌شوند.

این روش به‌عنوان یک روش اتصال فلزات قوی و مقاوم مورد استفاده قرار می‌گیرد و در صنایع مختلفی مانند ساخت‌وساز، صنعت دریایی و هواپیمایی کاربرد دارد. این توری از استحکام بسیار بالایی برخوردار بوده و از مفتول سیاه تولید می‌شود.

یکی از نکات مهم در رابطه با فروش توری جوشی، خرید از مرجع معتبری است که درزمینهٔ فروش انواع توری ازجمله فروش توری جوشی، فروش توری پرسی و … فعالیت می‌کند. ناگفته نماند که شما می‌توانید به‌صورت غیرحضوری هم محصول خود را خریداری کنید.

کاربرد توری جوشی

توری‌های جوشی به‌عنوان یک مواد ساختمانی و شبکه‌ای در صنایع مختلف به‌کار می‌روند. در زیر به برخی از کاربردهای خرید یا فروش توری جوشی اشاره خواهم کرد که عبارت‌اند از:

·         استفاده در صنایع ساختمانی

توری‌ها جوشی به‌دلیل مقاومت بالا در برابر فشار، وزن کم و ارزان بودن، برای ساختن سازه‌های فلزی و گریتینگ‌ها استفاده می‌شوند.

·         استفاده در صنایع خودروسازی

توری جوشی به‌دلیل مقاومت بالا در برابر ضربه، آتش‌سوزی و خوردگی، به‌عنوان پوشش محافظ برای برخی از قطعات خودرو ازجمله باتری‌ها و صفحات صندلی به‌کار می‌رود.

·         استفاده در صنایع مختلف

توری جوشی به‌دلیل وزن کم و مقاومت بالا در برابر فشار و کشش، در صنایعی مانند بسته‌بندی، پالایشگاه‌ها، آشپزخانه‌ها، رستوران‌ها و غیره مورد استفاده قرار می‌گیرد.

·         استفاده در طراحی دکوراسیون داخلی

توری‌های جوشی به‌دلیل ظاهر زیبا و توانایی ایجاد الگوهای مختلف، در طراحی دکوراسیون داخلی ساختمان‌ها و فضاهای تجاری به‌کار می‌رود. به‌عنوان‌مثال، می‌توان به ساخت صندلی، میز، پرده‌های جداری و غیره اشاره کرد.

فروش توری پرسی

توری پرسی یا مش را می‌توان نوعی سیم مفتول در نظر گرفت که با داشتن تعدادی سوراخ کوچک در سطح آن، تنها از یک ورق فلزی تشکیل شده‌است. این سوراخ‌ها معمولاً با الگوهای مختلفی در سطح ورق قرار می‌گیرند و این ویژگی باعث می‌شود که این توری، مقاوم، سبک و در عین حال هوا و نور را به‌خوبی عبور دهد.

به‌دلیل وزن کم و مقاومت بالای آن، توری پرسی به‌عنوان یکی از مهم‌ترین مواد ساختمانی در ساختمان‌ها و فضاهای داخلی و خارجی استفاده می‌شود. شما می‌توانید با انتخاب یک بازار آنلاین که انبوهی از توری‌ها ازجمله توری حصاری، توری پرسی، توری جوشی و … است، خریدی مطمئن داشته باشید.

کاربردهای توری پرسی

فروش توری پرسی به‌دلیل داشتن خصوصیاتی مانند بهره‌وری در استفاده از فضا، هوادهی مناسب و امنیت بالا، بسیار گسترده شده‌است. این توری ازجمله محصولات مورد استفاده در صنایع بسیاری مانند صنایع ساختمانی، خودروسازی، الکترونیک و … است. برخی از کابردهای آن عبارت‌اند از:

·         ساخت حفاظ

توری پرسی ازجمله موادی است که برای ساخت حفاظ استفاده می‌شود. این حفاظ‌ها می‌توانند به‌عنوان حفاظ باغ، حفاظ استخر، حفاظ دام، حفاظ نگهبانی و … استفاده شوند.

·         پوشش سقف و دیوار

از این توری می‌توان به‌عنوان پوششی برای سقف و دیوارها استفاده کرد. این کاربرد معمولا در ایجاد محوطه‌های بازی و ورزشی مانند استادیوم‌ها و سالن‌های ورزشی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

·         ساخت درب و پنجره

توری پرسی به‌عنوان یک ماده‌ با مقاومت بالا در برابر ضربه و خراش، برای ساخت درب و پنجره نیز استفاده می‌شود.

کلام آخر

فروش توری جوشی، فروش توری حصاری و فروش توری پرسی و کاربرد این توری‌ها ازجمله موارد مهمی بودند که در این مقاله ما به بررسی آن‌ها پرداختیم. هر آنچه که دوست دارید در رابطه با این توری‌ها، نحوهٔ خرید یا فروش و قیمت آن‌ها بدانید، می‌توانید با متخصصان این حوزه ارتباط برقرار کنید.

 

 

  • ۰۲/۰۸/۱۰
  • شهر مفتول

توری جوشی

توری حصاری

توری پرسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی