شهر مفتول

تولید کننده کننده محصولات مفتولی اعم از فنس ، سیم خاردار و ...

شهر مفتول

تولید کننده کننده محصولات مفتولی اعم از فنس ، سیم خاردار و ...

مجموعه شهر مفتول در سال 1370 در بازار آهن مکان واقع در استان تهران تاسیس و گسترش یافت . در ادامه و با توجه به گسترش روز افزون تکنولوژی و استفاده حداکثری مردم از اینترنت و شبکه های اجتماعی و با تصمیم مدیران این مجموعه ، وب سایت آن با عنوان www.shahrmaftool.com بنیانگذاری شد . هم اکنون این وب سایت یکی از وب سایت های فعال در زمینه تولید و فروش آنلاین محصولات مفتولی اعم از توری حصاری ، سیم آرماتوربندی ، رابیتس ، توری گابیون و ... می باشد .

آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

آشنایی با مشخصات خرید الکترود جوشکاری، اسپیسر و میلگرد ساده، به شما اطلاعات لازم در خصوص محصولاتی مناسب را خواهد داد. شهر مفتول، یکی از بزرگ‌ترین تولیدکننده و عرضه‌کننده الکترود جوشکاری، اسپیسر و میلگرد ساده است. در صورتی که قصد خرید انواع محصولات مفتولی، افزودنی بتن و سایر محصولات دیگر را دارید، با شهر مفتول همراه باشید. میلگرد ساده، الکترود و اسپیسر، سه مورد از محصولات مهم هستند که در صنعت ساختمان‌سازی و صنایع دیگر کاربرد دارند. در این میان کیفیت میلگرد ساده و الکترود از اهمیت زیادی برخوردار است. بنابراین باید از مرکزی معتبر خریداری شوند. به منظور آشنایی با مشخصات و خرید انواع این محصولات با کیفیت تضمینی، ادامه این مطلب را دنبال کنید.

مشخصات خرید الکترود جوشکاری

در خصوص مشخصات خرید الکترود جوشکاری باید گفت این محصول در دنیای مهندسی و ساخت‌وساز از اهمیت زیادی برخوردار است. الکترود جوشکاری، نوعی مفتول فلزی یا گرافیکی است. پوشش الکترود، فلاکس نام داشته و به منظور عبور جریان برق معمولا مورد استفاده قرار می‌گیرد. الکترود جوشکاری با نام سیم جوش نیز معروف است. این محصول از یک طرف به قسمت فلزی و از طرف دیگر به بخش غیر فلزی متصل می‌شود. کاربرد اصلی الکترود، برقراری ارتباط بین دو جزء رسانا و حتی نارسانا است.

در واقع در صنعت جوشکاری، به منظور پر کردن فضای خالی بین دو سطح، به منظور ایجاد اتصال و استحکام، از این محصول استفاده می‌شود. الکترود جوشکاری به دسته‌های مختلفی تقسیم می‌شود و دارای انواع زیادی است. دو دسته از رایج‌ترین الکترودها ، الکترودهای مصرفی و مصرف نشدنی هستند. الکترود مصرفی، به الکترودهایی با نقطه جوش پایین گفته می‌شود. به منظور تولید و ساخت این الکترود از نیکل استفاده می‌شود. الکترودهای غیر مصرفی، از مقاومت مطلوبی برخوردار هستند. بر عکس الکترودهای مصرفی، در طول فرآیند جوشکاری تمام نمی‌شوند. بلکه تنها مقداری از طول آن‌ها کم می‌شود.

مشخصات خرید میلگرد ساده

مشخصات خرید میلگرد ساده ، در سایت شهر مفتول قابل مشاهده است. همان‌طور که گفته شد میلگرد در دو نوع ساده و آجدار وجود دارد. میلگرد ساده به محصولی گفته می‌شود که دارای سطحی صاف و یکدست بوده و فاقد برآمدگی است. این میلگرد در حوزه ساختمان‌سازی چندان کاربرد نداشته و در صنایع دیگر مورد استفاده قرار می‌گیرد.

از آن جایی که مقاومت کششی بتن در برابر نیروهای کششی ضعیف است، بنابراین از محصولی به نام میلگرد استفاده می‌شود. قطر میلگرد بر اساس کاربرد و استانداردهای ساخت تغییر می‌کند. انواع میلگرد ساده در ضخامت ۶ تا ۲۰۰ میلی‌متر تولید می‌شود. میلگرد ساده بر اساس عوامل مختلف دسته‌بندی می‌شود. فاکتورهای دستهبندی میلگرد ساده شامل جنس و شکل ظاهری است. از نظر جنس این میلگرد شامل اروپایی، پر کربن یا میلگرد سیاه، پوشش اپوکسی، گالوانیزه، استیل و پلیمری است.

به منظور تولید میلگرد ساده، از شمش یا بیلت فولادی استفاده می‌شود. در اولین مرحله لازم است شمش‌های فولادی تحت حرارت بالا قرار بگیرند. این حرارت بین ۱۰۰۰ تا ۱۱۰۰ درجه سانتی‌گراد است. حرارت‌دهی سبب تغییر شکل شمش می‌شود. در مرحله بعدی به منظور کاهش قطر و عرض شمش ها، از رول‌ها استفاده می‌شود. آخرین مرحله رساندن میلگرد به طول و قطر استاندارد و برش‌دهی است.

کاربرد میلگرد ساده در ساختمان‌سازی و صنایع دیگر گسترده است. در ساختمان‌سازی به منظور ساخت خاموت از میلگرد ساده استفاده می‌شود. در صنایع دیگر جهت تولید پیچ و مهره، میخ و اتصالات دیگر از این محصول استفاده می‌شود. میلگرد ساده به دو صورت شاخه و کلاف تولید و روانه بازار می‌شود. انواع سایز این میلگرد شامل ۵٫۵، ۶٫۵،۸،۱۰ و ۱۲ است. سایز آن نیز ۸ تا ۴۰ است.

مشخصات خرید اسپیسر

اسپیسر یکی از قطعات رایج در ساختمان‌سازی است که به منظور ایجاد فاصله بین دو میلگرد استفاده می‌شود. این محصول در انواع مختلفی تولید می‌شود. اسپیسر تنها فاصله‌انداز نیست. این محصول می‌تواند نوعی پوشش روی میلگرد ایجاد کند و باعث جلوگیری از زنگ‌زدگی این محصول شود. در سازه هایی مانند دال و دیوار از اسپیسر بر روی میلگرد به عنوان پوشش استفاده می‌شود. کاربرد اسپیسر در بتن، ساختمان، سدسازی و تونل‌سازی نیز رایج است.

به طور کلی استفاده از اسپیسر سبب افزایش سرعت و کیفیت می‌شود. زمانی که میلگرد در مجاورت هوا و رطوبت قرار می‌گیرد، به مرور زمان دچار خوردگی و یا سولفاته شدن می‌شود. بنابراین بر روی عملکرد آن تاثیر منفی می‌گذارد. از این رو لازم است از اسپیسر استفاده شود تا از بروز این مشکل جلوگیری گردد.

مسئله دیگر جلوگیری از جابه‌جایی میلگرد است. به طور کلی میلگرد ممکن است در شبکه خود جابه‌جا شود. در صورتی که از اسپیسر استفاده شود، میلگرد به خوبی در جای خود نگهداری می‌شود و در نهایت تکان نمی‌خورد. همین مسئله در دوام میلگرد و ایجاد پوشش یکنواخت تاثیر بسزایی دارد. استفاده از اسپیسر بسیار مقرون به صرفه و مناسب است. به منظور خرید اسپیسر لازم است بدانید این محصول به انواع مختلفی تقسیم می‌شود که رایج‌ترین آن‌ها شامل اسپیسر بتنی، فلزی، پلاستیکی و… است.

شهر مفتول مرکزی معتبر در خصوص فروش و تولید محصولات مفتولی و مصالح ساختمانی است. به منظور خرید محصولات با کیفیت تضمینی و قیمت مناسب با شماره 02137556 تماس بگیرید و یا به وب سایت شهر مفتول https://shahrmaftool.com مراجعه کنید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی