شهر مفتول

تولید کننده کننده محصولات مفتولی اعم از فنس ، سیم خاردار و ...

شهر مفتول

تولید کننده کننده محصولات مفتولی اعم از فنس ، سیم خاردار و ...

مجموعه شهر مفتول در سال 1370 در بازار آهن مکان واقع در استان تهران تاسیس و گسترش یافت . در ادامه و با توجه به گسترش روز افزون تکنولوژی و استفاده حداکثری مردم از اینترنت و شبکه های اجتماعی و با تصمیم مدیران این مجموعه ، وب سایت آن با عنوان www.shahrmaftool.com بنیانگذاری شد . هم اکنون این وب سایت یکی از وب سایت های فعال در زمینه تولید و فروش آنلاین محصولات مفتولی اعم از توری حصاری ، سیم آرماتوربندی ، رابیتس ، توری گابیون و ... می باشد .

آخرین مطالب

۳ مطلب در خرداد ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰
  1. جنس مفتول

جنس مفتولی که شما انتخاب می‌کنید دوام و مقاومت فنس را مشخص خواهد کرد. اگر شما توری با دوامی می‌خواهید باید آب‌وهوای منطقه خود را در نظر بگیرید و متناسب با آن برای خرید توری فنس باغی اقدام کنید. برای آب‌و‌هوایی مانند مناطق شمالی یا جنوبی کشور که آب‌وهوای مرطوب و شرجی دارند، نوع گالوانیزه شده باید به کار رود.

  1. ضخامت مفتول

 از دیگر فاکتورهای مهمی که باید برای خرید فنس حصاری به آن توجه کرد، ضخامت مفتول است. بدیهی است که هر چه ضخامت مفتول گالوانیزه یا سیاه بیش‌تر باشد دوام و مقاومت آن نیز بیش‌تر خواهد بود. در نتیجه قیمت فنس نیز افزایش خواهد یافت. بنابراین در تعیین ضخامت مفتول فنس باید هدف و انگیزه خود را در نظر بگیرید.

  1. اندازه چشمه ها

حالا که شما جنس فنس و بعد از آن ضخامت مفتول را متناسب با نیازتان انتخاب کردید، وقت آن است که در مورد اندازه و سایز چشمه‌ها فکر کنید. اینکه چقدر چشمه‌های فنس بزرگ باشد نیز به انگیزه شما برای فنس کشی بستگی دارد.

  1. ارتفاع فنس

در نهایت ارتفاع حصار شما نیز در قیمت و خرید فنس نقش بسزایی دارد. زیرا رول‌های فنس در ارتفاع‌های 1 تا 3 متر تولید می‌شوند. در نهایت شما باید انتخاب کنید که چه ارتفاعی از آن پاسخ‌گوی نیاز شما خواهد بود تا بر اساس آن پایه فنس مورد نظر خود را انتخاب کنید.

  • شهر مفتول
  • ۰
  • ۰

در اجرای سقف تیرچه بلوک همواره یکی از مشکلات مهندسان سازه، جلوگیری از ترک خوردگی است. از این‌رو برای جلوگیری از ترک خوردن بتن، بعد از بتن‌ریزی سقف، از میلگردهای افت و حرارت استفاده می‌کنندمیلگرد حرارتی، صرفا به دلیل شرایط استفاده و کاربرد ویژه‌ی آن، این نام بر روی آن گذاشته شده است. در حقیقت، وظیفه عمده این میلگرد جلوگیری از تنش‌های ناشی از جمع‌ شدگی و حرارت بتن است. به همین دلیل به آن‌ها میلگرد یا آرماتور حرارتی گفته می‌شود

میلگردهای حرارتی به صورت کلاف تولید و به بازار عرضه می‌شود. بنابراین، طبق نیاز مشتری، با هر طولی قابل عرضه خواهد بود. اما به صورت کلی این میلگردها در سایزهای کوچک مورد استفاده قرار می‌گیرند. ابعاد، نوع، فرآیند تولید، نحوه کاربری و اندازه قطر، در تعیین قیمت میلگردهای حرارتی به‌صورت مستقیم نقش دارند. ناگفته نماند که کارخانه تولیدکننده، از دیگر موارد حائز اهمیت و تعیین‌کننده در بازه تعیین قیمت میلگردهای حرارتی به‌شمار می‌رود.

لازم به‌ذکر است عموما به خاطر کاهش هزینه‌ها و نبودن التزام به استفاده از میلگردهای آجدار، از میلگرد ساده به‌عنوان میلگرد حرارتی استفاده می‌گردد. میلگرد ساده که به آن میلگرد A1 نیز می‌گویند، با توجه به ترکیب شیمیایی و کارخانه‌ی تولید‌کننده، قیمت متفاوتی دارد.

  • شهر مفتول
  • ۰
  • ۰

میلگرد ساده اغلب مصرف صنعتی دارد. از این محصول در ساخت پیچ، مهره، میخ و هم‌چنین ساخت برخی اتصالات استفاده می‌گردد. هم‌چنین میلگرد‌های ساده سایز پایین در ساخت مفتول، از جمله مفتول گالوانیزه مورد استفاده قرار می‌گیرند. از کاربرد های صنعتی میلگرد های ساده می‌توان بعضا به استفاده آن‌ها در ساخت خاموت نیز اشاره کرد. خاموت، آرماتور‌های عرضی هستند که به دور آرماتور‌های طولی و اصلی در شناژ‌ها بسته می‌شوند.

میلگرد‌های ساده همان‌طور که می‌دانید در سایز‌های مختلفی تولید می‌شوند. دو نوع از آن‌ها که در شهر مفتول به فروش می‌رسد میلگرد ساده 6.5 و 10 است. میلگرد 10 ساده که وزن سبکی دارد، در صنعت رابیتس و رابیتس‌بندی ساختمان‌ها استفاده می‌شود و کاربردهایی هم‌چون تولید حفاظ دارد. جهت تولید این نوع حفاظ‌ها نیاز به میلگرد‌هایی است که علاوه بر استحکام مورد نیاز، امکان خم‌کاری نیز داشته باشند. از این رو معمولا تولید‌کنندگان حفاظ و نرده استفاده بسیار زیادی از میلگرد ده ساده دارند.

  • شهر مفتول