شهر مفتول

تولید کننده کننده محصولات مفتولی اعم از فنس ، سیم خاردار و ...

شهر مفتول

تولید کننده کننده محصولات مفتولی اعم از فنس ، سیم خاردار و ...

مجموعه شهر مفتول در سال 1370 در بازار آهن مکان واقع در استان تهران تاسیس و گسترش یافت . در ادامه و با توجه به گسترش روز افزون تکنولوژی و استفاده حداکثری مردم از اینترنت و شبکه های اجتماعی و با تصمیم مدیران این مجموعه ، وب سایت آن با عنوان www.shahrmaftool.com بنیانگذاری شد . هم اکنون این وب سایت یکی از وب سایت های فعال در زمینه تولید و فروش آنلاین محصولات مفتولی اعم از توری حصاری ، سیم آرماتوربندی ، رابیتس ، توری گابیون و ... می باشد .

آخرین مطالب

۶ مطلب در فروردين ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

الکترود جوشکاری یا سیم جوش برای ایجاد اتصال بین دو فلز از طریق جوشکاری به کار برده می شود . الکترود یک مفتول فلزی است که بر روی آن یک لایه پوشش فلاکس قرار دارد . الکترود در هنگام جوشکاری پس از ذوب شدن در فضاهای خالی بین قطعات قرار می گیرد و آن ها را به یکدیگر اتصال می دهد . در ساختمان سازی و برای جوشکاری تیرآهن ها ، نبشی ، ناودانی و ... از الکترود استفاده می شود . همچنین برای سقف کاذب رابیتس از سیم رابیتس بندی برای اتصال رابیتس به میلگردها و از الکترود برای جوشکاری میلگردها به سقف استفاده می شود . الکترود کاربردهای زیادی در زمینه ساختمان سازی دارد که بهترین نوع آن الکترود میکا و آما می باشد .
برای اطلاعات بیشتر در خصوص الکترود ها و قیمت آن ها با شماره تلفن 54483-021 با شهر مفتول در تماس باشید .

  • شهر مفتول
  • ۰
  • ۰

یونولیت پلیمری سفید رنگ با نام اختصاصی (Expanded polystryrene (EPS است که روش تولید آن معمولا به دو روش دستی و اتوماتیک می باشد که از آن به عنوان جایگزین بلوک های سیمانی ، تیرچه بلوک و ... استفاده می شود . این محصول در ایران دارای نام های متفاوتی از جمله استایروفوم ، پلاستوفوم ، آکاسیف است و به دو دسته یونولیت سقفی و یونولیت کرومیت تقسیم می شود .

از یونولیت سقفی در بتن ریزی سقف ، استفاده به عنوان عایق صوت و حرارت ، به عنوان لایه میانی ساندویچ پانل و استفاده در زیر پوشش سقف لوله ها و شیروانی ها و ... اشاره کرد . مانند پشم شیشه که بعضا زیر سقف شیروانی ها با سیم آرماتوربندی یا سیم رابیتس بندی به میلگردها بسته می شوند .

ویژگی های یونولیت :

وزن پایین ، حجم زیاد ، حمل آسان ، عایق صوتی و حرارتی ، ضربه پذیری ، قابلیت ضد حریق و قیمت پایین از ویژگی های این محصول است .

کاربرد یونولیت :

از این محصول در ساختن سقف ، دیوارهای یونولیتی ، فوم های داخل تیغه و عایق های گرمایش از کف و ... استفاده می شود .

خرید یونولیت :

برای آگاهی از قیمت یونولیت و خرید یونولیت می توانید با شماره 54483-021 تماس حاصل نموده یا به سایت شهر مفتول مراجعه نمایید  .

  • شهر مفتول
  • ۰
  • ۰

الکترود یا سیم جوش ماده ای رساناست که یک سمت آن قسمت فلزی و سمت دیگر آن قسمتی غیر فلزی می باشد که  دور تا دور آن را پوششی به نام فلاکس پوشانده است که از آن در جوشکاری جهت پر کردن فضای بین دو سطح و به هم وصل کردن آن دو سطح استفاده می شود . 

انواع الکترود :

الکترودها از لحاظ جنس مفتول ، پوشش فلاکس و ضخامت دارای انواع متفاوتی می باشد .

تقسیم بندی سیم جوش از لحاظ جنس مفتول :

1 . سیم جوش با مفتول های آلومینیومی

2 . سیم جوش با  فولاد کم کربن

3 . سیم جوش با فولاد زنگ نزن

4 . سیم جوش با مفتول نیکلی

تقسیم بندی الکترود از لحاظ پوشش فلاکس :

1 . الکترود سلولزی

2 . الکترود رتیلی

3 . الکترود  پوشش قلیایی

4 . الکترود رتیلی با پودر آهن 

تقسیم بندی الکترود از لحاظ ضخامت :

الکترود ها دارای پوشش های خیلی ضخیم ، ضخیم ، متوسط و نازک می باشند . 

یک نوع دیگر از تقسیم بندی الکترود ها وجود دارد که اساس آن بر پایه ساخت محصول است که شامل الکترود انجماد سریع ، انجماد پر شده ، الکترود چسبان سریع ، الکترود کم هیدروژن است . 

قیمت الکترود :

هم اکنون مجموعه شهر مفتول اقدام به فروش الکترود میکا و الکترود آما با بالاترین کیفیت و نازلترین قیمت نموده است که جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره 54483-021 تماس حاصل نموده یا  به سایت شهر مفتول مراجعه نمایید  . 

  • شهر مفتول
  • ۰
  • ۰

واتراستاپ نواری لاستیک مانند می باشد که از آن برای جلوگیری از نفوذ و حرکت آب در درز و شکاف بتن استفاده می شود که در حالت کلی به دو دسته واتراستاپ تخت و واتراستاپ حفره دار تقسیم می شوند .

قیمت واتراستاپ

به طور کلی می توانیم واتراستاپ ها را به سه گروه عمده شامل موارد زیر تقسیم بندی کنیم :

1 . واتراستاپ pvc : که دارای دو نوع تخت و حفره دار می باشد .

2 . واتراستاپ هیدروفیلیکی یا بنتونیتی

3 . واتراستاپ تزریقی

خرید واتراستاپ

خرید واتراستاپ وابسته به کاربرد آن می باشد که کاربردهای واتراستاپ عبارتند از :

1 . در ساخت ساختمان ها و مکان های مختلفی از جمله استخر ، سد ، تونل و ... استفاده می شود .

2 . از حرکت آب بین درزهای بتن جلوگیری می کند .

3 . در سازه های هیدرولیکی نیز از این محصول استفاده می شود .

نحوه استفاده از واتراستاپ در استخر

برای استفاده از واتراستاپ در ساخت استخر ، ابتدا میلگرد ها را با مفتول آرماتوربندی بسته سپس واتراستاپ را بین دو ردیف میلگرد قرار می دهند .

  • شهر مفتول
  • ۰
  • ۰

مفتول گالوانیزه یا مفتول سفید یکی از محصولات مهم در صنایع مفتولی می باشد که ازآن به عنوان ماده اولیه جهت تولید محصولاتی نظیر توری مرغی سنگین ، سیم گابیون ، فنس پرسی و ... استفاده می شود .

مفتول گالوانیزه به دو دسته مفتول گالوانیزه سرد و مفتول گالوانیزه گرم تقسیم می شود که امروزه در ایران برای تولید محصولات از مفتول گالوانیزه گرم استفاده می شود .

تفاوت عمده ایی که مفتول گالوانیزه سرد با مفتول گالوانیزه گرم دارد در این است که لایه فلز رویی که بر روی مفتول سیاه قرار دارد در مقابله با مفتول گالوانیزه گرم نازک تر است .

جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با خرید مفتول گالوانیزه و قیمت مفتول گالوانیزه می توانید به سایت شهر مفتول مراجعه کرده یا با شماره 54483-021 تماس حاصل نمایید . 

  • شهر مفتول
  • ۰
  • ۰

توری مش یکی از انواع توری های فولادی می باشد که در بازار به این محصول شبکه پیش جوش ، توری شبکه فولادی ، مش فولادی ، شبکه میلگردی ، مش میلگرد ، توری جوشی گالوانیزه نیز گفته می شود .

تولید توری مش بدین گونه است که میلگردهای فولادی در دو حالت افقی و عمودی به صورت موازی در کنار هم قرار می گیرند و زاویه قائمه نسبت به همدیگر دارند و در نقطه تلاقی به هم جوش می خورند که اینکار باعث می شود که میلگرد های افقی و عمودی حرکت نکنند .
چنانچه خواهان اطلاعات بیشتر در رابطه با خرید توری مش و قیمت توری مش هستید می توانید به سایت شهر مفتول مراجعه نمایید . 

 

دریافت

  • شهر مفتول