شهر مفتول

تولید کننده کننده محصولات مفتولی اعم از فنس ، سیم خاردار و ...

شهر مفتول

تولید کننده کننده محصولات مفتولی اعم از فنس ، سیم خاردار و ...

مجموعه شهر مفتول در سال 1370 در بازار آهن مکان واقع در استان تهران تاسیس و گسترش یافت . در ادامه و با توجه به گسترش روز افزون تکنولوژی و استفاده حداکثری مردم از اینترنت و شبکه های اجتماعی و با تصمیم مدیران این مجموعه ، وب سایت آن با عنوان www.shahrmaftool.com بنیانگذاری شد . هم اکنون این وب سایت یکی از وب سایت های فعال در زمینه تولید و فروش آنلاین محصولات مفتولی اعم از توری حصاری ، سیم آرماتوربندی ، رابیتس ، توری گابیون و ... می باشد .

آخرین مطالب

۵ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۲ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

 

 

مفتول سیاه یا سیم آرماتوربندی یکی از مفتول های پرکاربرد بوده که با فرآیند کشش میلگرد تولید می شود . این مفتول دارای انعطاف پذیری بالایی می باشد و با توجه به این خاصیت از این مفتول در صنایع مختلفی استفاده می شود .

کاربرد مفتول سیاه

مفتول سیاه دارای سایزهای متفاوتی می باشد که هرکدام از آن ها دارای کاربردی جداگانه هستند که از نمونه کاربردهای این مفتول می توان به موارد زیر اشاره کرد :

1 . مفتول سیاه 1.5 میلیمتری در ساخت و سازهای ساختمانی

2 . مفتول سیاه 2.5 میلیمتری در قالب بندی بتن

3 . مفتول های 3 یا 4 میلیمتری که از آن ها در صنایع مختلفی همچون نجاری و کشاورزی استفاده می شود .

خرید مفتول سیاه ( سیم آرماتوربندی )

جهت خرید سیم آرماتوربندی و استعلام قیمت ، مراجعه به مراکز معتبری که در حوزه فروش این نوع توری فعالیت دارند از اهمیت بالایی برخوارد است . شهر مفتول فعال در زمینه تولید انواع مفتول سیاه ، مفتول گالوانیزه ، توری حصاری ، توری مش و سایر محصولات مفتولی بوده و سایر محصولات از جمله افزودنی بتن ، انواع تیرچه ، یونولیت ، پشم شیشه و ... را به فروش می رساند . جهت برقراری ارتبط تلفنی با مجموعه شهر مفتول می توانید با شماره تماس 37556-021 تماس حاصل نمایید.

 

  • شهر مفتول
  • ۰
  • ۰

 

توری گابیون یا توری سنگی نوعی توری فلزی با چشمه های شش ضلعی بوده که با مفتول گالوانیزه گرم بافته شده و شبیه به توری مرغی و توری فرنگی می باشد با این تفاوت که ضخامت مفتول در این سه محصول با هم متفاوت است .

کاربرد توری گابیون

توری گابیون یکی از توری های پرکاربرد در بین انواع مختلفی از توری ها می باشد . در واقع درون این محصول را با سنگ پر کرده و از آن در موارد مختلفی استفاده می شود . از جمله کاربرد توری گابیون می توان به سد سازی ، راه سازی ، ایجاد دیوارهای محافظ ، جهت لوگیری از ریزش سنگ ، کاهش انرژی و فشار جریان آب بر روی سازه های ضعیف و ... می توان اشاره کرد .  

 

  • شهر مفتول
  • ۰
  • ۰

 

 

توری فرنگی یکی از انواع توری های ساخته شده از مفتول گالوانیزه گرم یا سرد می باشد که با توری مرغی و توری گابیون در یک خانواده قرار می گیرند که تفاوت این توری با دو توری ذکر شده در ضخامت مفتول آنهاست .

کاربرد توری فرنگی

توری فرنگی در برابر شرایط آب و هوایی مثل رطوبت و خشکی مقاوم بوده و ضد زنگ می باشد و از آن در حصارکشی محیط ، صنعت کشاورزی و دامپروری ، در صنعت ساختمان سازی برای حصارکشی محیط هایی همچون محوطه برج ها ، ساختمان ها ، فرودگاه ، ترمینال و همچنین برای سقف سوله ها ، سیمان کاری ، دور ستون و ... استفاده می شود .

خرید توری فرنگی

جهت خرید توری فرنگی ، استعلام قیمت و مراجعه به مراکز معتبری که در حوزه فروش این نوع توری فعالیت دارند از اهمیت بالایی برخوارد است . شهر مفتول فعال در زمینه تولید انواع توری مش ، توری پرسی ، توری سرندی ، توری فرنگی و سایر محصولات مفتولی بوده و سایر محصولات از جمله افزودنی بتن ، انواع تیرچه ، یونولیت ، پشم شیشه و ... را به فروش می رساند . جهت برقراری ارتبط تلفنی با مجموعه شهر مفتول می توانید با شماره تماس 37556-021 تماس حاصل نمایید .

 

  • شهر مفتول
  • ۰
  • ۰

تیرچه چیست ؟

تیرچه قطعات از پیش ساخته شده ای هستند که در ساختمان سازی و در سقف و کف ساختمان مورد استفاده قرار می گیرند . جنس تیرچه از بتن یا فولاد و یا ترکیبی از هر دو می باشد .

انواع تیرچه

به طور کلی این مقطع دارای انواع مختلفی می باشد که هرکدام دارای کاربرد خاصی می باشند . که از انواع رایج آن می توان به تیرچه کرومیت ، تیرچه بتنی ،  خرپایی ، فونداله دار و پیش تنیده اشاره کرد .  

مزایای استفاده از تیرچه

1 . از آنجایی که تیرچه قطعه ای پیش ساخته است استفاده از آن در ساختمان سازی موجب کاهش زمان ساخت می شود.

2 . سرعت نصب آن بالا بوده  و همچنین مقاومت بالایی در برابر باد و زلزله دارد .

3 . استفاده از سقف تیرچه بلوک موجب سبک شدن بار سقف می شود .

4 . تیرچه بلوک در برابر رطوبت و پوسیدگی مقاوم است و عایق صوتی و حرارتی می باشد و ... .

  • شهر مفتول
  • ۰
  • ۰

 

 

توری فلزی یک شبکه فلزی می باشد که از دو طریق زیر  تولید می شود :

1 . بافته شدن سیم های مفتولی

2 . برش و کشش ورق فولادی

بنابراین به طور کلی  توری ها به دو دسته توری مفتولی یا سیمی و توری فلزی ورق تقسیم می شوند .

انواع توری های مفتولی

توری های مفتولی به طور کلی دارای انواع متنوعی می باشند و به دسته های زیر تقسیم بندی می شوند :

1 . توری حصاری یا فنس

2 . توری مرغی

3 . توری پرسی

4 . توری گابیون

5 . توری فرنگی

 

  • شهر مفتول