شهر مفتول

تولید کننده کننده محصولات مفتولی اعم از فنس ، سیم خاردار و ...

شهر مفتول

تولید کننده کننده محصولات مفتولی اعم از فنس ، سیم خاردار و ...

مجموعه شهر مفتول در سال 1370 در بازار آهن مکان واقع در استان تهران تاسیس و گسترش یافت . در ادامه و با توجه به گسترش روز افزون تکنولوژی و استفاده حداکثری مردم از اینترنت و شبکه های اجتماعی و با تصمیم مدیران این مجموعه ، وب سایت آن با عنوان www.shahrmaftool.com بنیانگذاری شد . هم اکنون این وب سایت یکی از وب سایت های فعال در زمینه تولید و فروش آنلاین محصولات مفتولی اعم از توری حصاری ، سیم آرماتوربندی ، رابیتس ، توری گابیون و ... می باشد .

  • ۰
  • ۰

یونولیت پلیمری سفید رنگ با نام اختصاصی (Expanded polystryrene (EPS است که روش تولید آن معمولا به دو روش دستی و اتوماتیک می باشد که از آن به عنوان جایگزین بلوک های سیمانی ، تیرچه بلوک و ... استفاده می شود . این محصول در ایران دارای نام های متفاوتی از جمله استایروفوم ، پلاستوفوم ، آکاسیف است و به دو دسته یونولیت سقفی و یونولیت کرومیت تقسیم می شود .

از یونولیت سقفی در بتن ریزی سقف ، استفاده به عنوان عایق صوت و حرارت ، به عنوان لایه میانی ساندویچ پانل و استفاده در زیر پوشش سقف لوله ها و شیروانی ها و ... اشاره کرد . مانند پشم شیشه که بعضا زیر سقف شیروانی ها با سیم آرماتوربندی یا سیم رابیتس بندی به میلگردها بسته می شوند .

ویژگی های یونولیت :

وزن پایین ، حجم زیاد ، حمل آسان ، عایق صوتی و حرارتی ، ضربه پذیری ، قابلیت ضد حریق و قیمت پایین از ویژگی های این محصول است .

کاربرد یونولیت :

از این محصول در ساختن سقف ، دیوارهای یونولیتی ، فوم های داخل تیغه و عایق های گرمایش از کف و ... استفاده می شود .

خرید یونولیت :

برای آگاهی از قیمت یونولیت و خرید یونولیت می توانید با شماره 54483-021 تماس حاصل نموده یا به سایت شهر مفتول مراجعه نمایید  .

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی