شهر مفتول

تولید کننده کننده محصولات مفتولی اعم از فنس ، سیم خاردار و ...

شهر مفتول

تولید کننده کننده محصولات مفتولی اعم از فنس ، سیم خاردار و ...

مجموعه شهر مفتول در سال 1370 در بازار آهن مکان واقع در استان تهران تاسیس و گسترش یافت . در ادامه و با توجه به گسترش روز افزون تکنولوژی و استفاده حداکثری مردم از اینترنت و شبکه های اجتماعی و با تصمیم مدیران این مجموعه ، وب سایت آن با عنوان www.shahrmaftool.com بنیانگذاری شد . هم اکنون این وب سایت یکی از وب سایت های فعال در زمینه تولید و فروش آنلاین محصولات مفتولی اعم از توری حصاری ، سیم آرماتوربندی ، رابیتس ، توری گابیون و ... می باشد .

آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

یکی از معتبرترین تولیدکنندگان و توزیع‌کنندگان انواع صنایع مفتولی و مصالح ساختمانی پرکاربرد یونولیت، اسپیسر و پشم شیشه شهر مفتول می باشد. مناسب ترین قیمت پشم شیشه و دیگر محصولات عنوان شده را در این مجموعه که دارای سابقه ای درخشان درکشور می باشد می توانید بیابید. از پرکاربرد ترین محصولات شهر مفتول می توان پشم شیشه، یونولیت رانام برد که در حوزه ساختمان‌سازی مورد استفاده قرارمی گیرد. این محصولات بسیار موثر در جهت عایق حرارت، صوت و رطوبت می باشد. از این رو در ساختمان هایی با کیفیت بالا از عایق های حرارتی و صوتی استفاده می شود. از دیگر محصولات این مجموعه می توان به اسپیسر اشاره کرد.

قیمت پشم شیشه

پشم شیشه، ماده‌ای عایق کننده است که عمدتاً از شیشه بازیافت شده تولید می‌شود. پشم شیشه اولین بار در دهه ۱۹۳۰ پشم شیشه به عنوان یک جایگزین برای عایق‌های طبیعی معرفی شد. پشم شیشه دارای ویژگی‌های برجسته‌ای است که آن را انتخابی مناسب می‌کند. یکی از ویژگی‌های برجسته پشم شیشه، توانمندی آن در کاهش صداست. پشم شیشه یکی از بهترین عایق‌های حرارتی است. برای تولید پشم شیشه از شیشه بازیافت شده به عنوان اصلی ترین ماده استفاده می شود. در فر آیند تولید این محصول، شیشه‌ها آبدیده و به شکل الیاف تبدیل می‌شوند. از این محصول به طور عمده در ساختمان‌ها، خودروها و بسیاری از محصولات روزمره استفاده می‌شود. توصیه می شود، در هنگام خرید پشم شیشه حتما به ضخامت و کیفیت محصول توجه بسیاری شود. نکته ایمنی هنگام استفاده از این محصول حتما بایستی از دستکش استفاده کنید. ویژگی های مثبت و کاردبردهای فراوان در کنار قیمت مناسب این محصول سبب شده است تا در میان خریداران محبوبیت بسیاری داشته باشد. و در نهایت، پشم شیشه با ویژگی‌ها و مزایای فراوان خود، یکی از مواد مورد علاقه در صنعت ساختمان و تولیدات مختلف است. الیاف بازیافتی در انواع مختلفی تولید می‌شود که از مهم ترین آن ها می توان پشم رولی یا پتویی، پشم شیشه پانل، پیش ساخته و را نام برد.

قیمت یونولیت

یونولیت یک نوع ماده عایق کننده است که از پلی‌استایرن سخت (EPS) تولید می‌شود. این ماده دارای خاصیت عایق کنندگی حرارتی و صوتی بالایی است و به دلیل وزن کم، استفاده آسان و قیمت مناسب، در بسیاری از پروژه‌های ساختمانی مورد استفاده قرار می‌گیرد. یونولیت به دلیل داشتن حباب‌های هوا در ساختار خود وزن بسیار کمی دارد. یونولیت یکی از بهترین مواد عایق حرارتی موجود در بازار است. این ماده از پذیرفتن رطوبت و آب جلوگیری می‌کند. با وجود وزن کم خود، یونولیت دارای دوام و مقاومت بالایی است. یونولیت به دلیل خاصیت عایق کنندگی خود، برای عایق کاری سقف‌ها و کف‌ها استفاده می‌شود. می‌توان به راحتی یونولیت را برش زده و به شکل‌های مختلفی درآورد. از این محصول برای عایق کاری سقف و کف ها ، ساخت قطعات بسته بندی، استفاده در صنعت خودروسازی، ساخت انواع مانکن‌ها و مدل‌های صنعتی و . در نهایت، یونولیت به دلیل ویژگی‌های منحصر به فرد خود، یکی از پرکاربردترین مواد در صنعت ساختمان‌سازی و صنایع دیگر است.  یونولیت‌ها به انواع مختلفی تقسیم می‌شوند که رایج‌ترین آن شامل یونولیت سقفی، دیواری، بسته بندی و می باشد.  چنانچه تمایل به خرید و یا استعلام قیمت یونولیت از شهر مفتول را دارید می توانید از طریق شماره تلفن ۳۷۵۵۶۰۲۱ با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل فرمایید. همچنین می توانید سفارش خود را به صورت آنلاین در وب سایت شهرمفتول به نشانی  https://shahrmaftool.com/ ثبت نمایید ، تا در کوتاه ترین زمان ممکن محصول خریداری شده را در محل تعیین شده توسط خودتان دریافت نمایید.

قیمت اسپیسر

اسپیسر، یا به عبارت دیگر فاصله‌گیر، یک وسیله یا قطعه‌ای است که برای ایجاد فاصله بین دو یا چند قسمت مورد استفاده قرار می‌گیرد. این ابزار در بسیاری از زمینه‌ها و صنایع مختلف به کار می‌رود، اما در هر حوزه، کاربرد ویژه‌ای دارد. اسپیسر‌ها در قالب قطعات پلاستیکی یا فلزی برای ایجاد فاصله بین میلگردهای بتن به کار می‌روند تا از تماس مستقیم میلگرد با قالب‌های بتن جلوگیری شود. در شیشه‌های دوجداره، اسپیسر بین دو لایه شیشه قرار می‌گیرد تا فاصله ثابتی بین آن‌ها ایجاد شود. این فاصله باعث افزایش خصوصیات عایقی شیشه می‌شود. اسپیسر‌ها برای ایجاد فاصله بین قطعات مختلف و جلوگیری از تماس مستقیم آن‌ها به کار می‌رود. اسپیسر‌ها برای جداسازی قطعات الکترونیکی از یکدیگر یا برای ایجاد فاصله بین لایه‌های مختلف یک مدار چاپی استفاده می‌شوند. برای نگه‌داشتن لوله‌ها در فاصله معینی از دیوار یا سایر سطوح در نهایت، اسپیسر یک قطعه کوچک اما بسیار مؤثر است که در بسیاری از صنایع به منظور ایجاد فاصله و جلوگیری از تماس مستقیم بین قطعات به کار می‌رود.قیمت اسپیسر به مجموعه‌ای از عوامل مختلف بستگی دارد. جنس مواد اولیه، فرآیند تولید ،اندازه و طراحی،برند و سازنده،تقاضا و عرضه در بازار،هزینه‌های حمل و نقل، تحقیق و توسعه، تعرفه‌ها و مالیات. در نهایت، قیمت اسپیسر تحت تأثیر یک ترکیب از عوامل فنی، بازاری، اقتصادی و سیاسی قرار می‌گیرد. برای انتخاب بهترین اسپیسر با توجه به بودجه و نیازها، می‌توان با مقایسه قیمت‌ها و ویژگی‌های محصولات مختلف به تصمیم مناسب رسید.

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی