شهر مفتول

تولید کننده کننده محصولات مفتولی اعم از فنس ، سیم خاردار و ...

شهر مفتول

تولید کننده کننده محصولات مفتولی اعم از فنس ، سیم خاردار و ...

مجموعه شهر مفتول در سال 1370 در بازار آهن مکان واقع در استان تهران تاسیس و گسترش یافت . در ادامه و با توجه به گسترش روز افزون تکنولوژی و استفاده حداکثری مردم از اینترنت و شبکه های اجتماعی و با تصمیم مدیران این مجموعه ، وب سایت آن با عنوان www.shahrmaftool.com بنیانگذاری شد . هم اکنون این وب سایت یکی از وب سایت های فعال در زمینه تولید و فروش آنلاین محصولات مفتولی اعم از توری حصاری ، سیم آرماتوربندی ، رابیتس ، توری گابیون و ... می باشد .

آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

یکی از محصولات فلزی پرکاربرد، توری است. توری شبکه‌ای فولادی است که توسط بافته شدن سیم‌ها بر روی یکدیگر تولید می‌شود. در واقع جنس توری از سیم مفتول فلزی است. توری ممکن است از دو نوع ساده و آجدار تولید شود. انواع آن نیز به دو صورت رولی و ورقه‌ای تولید می‌شود. نوع ورقه‌ای آن انعطاف نداشته و نمی‌توان آن را رول کرد. در توری اندازه چشمه و ابعاد مفتول بکار رفته در آن بسیار مهم است و در کاربرد و تعیین قیمت آن نقش بسیار مهمی دارد. از جمله مشخصات مهم توریف مقاومت عالی این محصول در برابر سایش است. از طرفی مقدار کربن در انواع توری متفاوت است. در این بخش قصد داریم در مورد دو توری مهم یعنی توری حصاری و توری جوشی صحبت کنیم.

فروش توری حصاری

از جمله پرکاربردترین توری ها، توری حصاری است. این محصول با نام فنس نیز شناخته می‌شود و کاربردهای گسترده و مهمی دارد. توری حصاری دارای چشمه‌های لوزی شکل است. فنس یا توری حصاری در ارتفاع ۰.۵ تا ۶ متر تولید می‌شود. روش تولید آن نیز به صورت دستی یا ماشینی است. مفتول هایی که به منظور تولید این توری مورد استفاده قرار می‌گیرند، در ضخامت ۲ الی ۴ میلی‌متر هستند. در صورتی که توری حصاری به صورت رول نیز تولید شود، رول آن‌ها حدودا ۱۵ متر است. این مقدار با توجه به درخواست مشتری ممکن است کم یا زیاد باشد. فروش توری حصاری در سراسر ایران و کارخانه‌های متعددی صورت می‌گیرد. اما به منظور خرید این محصول باید توجه کرد از کیفیت مطلوبی برخوردار باشد.

وزن توری حصاری با توجه به مواردی از قبیل قطر مفتول و اندازه چشمه تغییر می‌کند. در واقع هر چقدر قطر مفتول بیشتر باشد، ابعاد چشمه تغییر می‌کند و در نهایت رول‌ها نیز سنگین‌تر می‌شوند. در نتیجه قیمت توری حصاری افزایش پیدا می‌کند. توری حصاری در مقایسه با توری‌های دیگر از ویژگی و خصوصیات مهمی برخوردار است. مفتولی که در ساخت توری حصاری بکار برده می‌شود، از نوع گالوانیزه است. توری حصاری که توسط مفتول گالوانیزه گرم تولید شده باشد به خوبی در برابر رطوبت و شرایط آب‌وهوا مقاومت دارد.

توری حصاری در انواع مختلفی تولید می‌شود که شامل فنس زنجیری، فنس مربعی و توری حصاری با روکش pvc است. قیمت توری حصاری بر اساس عوامل مختلفی تعیین می‌شود. همانطور که گفته شد این توری توسط روکش گالوانیزه ضدزنگ تولید می‌شود. از این رو فرآیند گالوانیزاسیون روی قیمت آن تاثیر می‌گذارد. عوامل دیگر نظیر جنس، ضخامت، طول مفتول، ارتفاع و اندازه چشمه رول نیز روی قیمت نهایی موثر است. مهم‌ترین کاربرد توری حصاری استفاده به عنوان حصارکشی در اطراف باغ، کارگاه، پروژه‌های عمرانی و است.

فروش توری جوشی

نوع دیگری از توری‌های مشبک فلزی، توری جوشی است. این توری با استفاده از میلگرد ساده یا آجدار تولید می‌شود. سیم مفتول هایی که به منظور ساخت این توری مورد استفاده قرار می‌گیرد از نوع آهن یا گالوانیزه بوده و سیاه رنگ است. توری مش یا توری جوشی، در سه نوع پنلی، آجدار و فولادی تولید و روانه بازار می‌شود. ضخامت سیم مفتول مورد استفاده در توری جوشی متفاوت بوده و با توجه به کاربرد آن تغییر می‌کند.

توری مش یا جوشی بر خلاف سایر توری‌ها در ساختمان‌سازی کاربرد زیادی دارد. به طور کلی از این توری به عنوان مسلح کردن بتن و فوندانسیون کف استفاده می‌شود. فروش توری جوشی به صورت رولی یا ورقه‌ای در بازار صورت می‌گیرد. توری مش جوشی رولی از مفتول آهنی با قطر ۲.۵ تا ۵ سانتی‌متر تولید می‌شود. توری جوشی ورقه‌ای نیز در ابعاد مختلف ۱ تا ۲ متر تولید شده و به بازار عرضه می‌گردد. توری جوشی کاربردهای زیادی دارد. از این توری به منظور ساخت سقف کامپوزیت، کف سالن، انبار، اتوبان، فرودگاه، فوندانسیون کف‌های بتنی، ایجاد تونل، ساخت مترو و استفاده می‌شود. این توری در میان توری‌های فلزی دیگر، کاربردهای عظیم‌تری در ساخت‌وساز دارد و به منظور ایجاد حصارکشی مورد استفاده قرار نمی‌گیرد.

توری جوشی دارای مزایای زیادی است. این توری از لحاظ اقتصادی بسیار مقرون به صرفه بوده و همچنین از مقاومت بالایی برخوردار است. استفاده از شبکه‌های مش سبب سرعت بخشیدن به ساخت می‌شود و حمل و نقل و نصب آن نیز آسان است.

به منظور خرید انواع توری، تیرچه، افزودنی بتن و. با ضمانت و کیفیت تضمینی با شهر مفتول در ارتباط باشید. به منظور ثبت خرید در این مجموعه و یا دریافت مشاوره رایگان با شماره 02137556 در تماس باشید و یا به آدرس https://shahrmaftool.com/  مراجعه نمایید.

 

 

  • ۰۲/۱۱/۲۴
  • شهر مفتول

توری

توری جوشی

توری حصاری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی