شهر مفتول

تولید کننده کننده محصولات مفتولی اعم از فنس ، سیم خاردار و ...

شهر مفتول

تولید کننده کننده محصولات مفتولی اعم از فنس ، سیم خاردار و ...

مجموعه شهر مفتول در سال 1370 در بازار آهن مکان واقع در استان تهران تاسیس و گسترش یافت . در ادامه و با توجه به گسترش روز افزون تکنولوژی و استفاده حداکثری مردم از اینترنت و شبکه های اجتماعی و با تصمیم مدیران این مجموعه ، وب سایت آن با عنوان www.shahrmaftool.com بنیانگذاری شد . هم اکنون این وب سایت یکی از وب سایت های فعال در زمینه تولید و فروش آنلاین محصولات مفتولی اعم از توری حصاری ، سیم آرماتوربندی ، رابیتس ، توری گابیون و ... می باشد .

آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

از جمله محصولات اولیه که در ساخت و تولید انواع توری و اقلام فلزی استفاده می‌شود، سیم مفتول و یا مفتول گالوانیزه است. به همیت علت مفتول گالوانیزه از جمله مهم‌ترین و پرکاربردترین محصولات مفتولی به حساب می‌آید. کاربرد سیم مفتول گالوانیزه گسترده است. لازم است بدانید از جمله کاربرد مفتول گالوانیزه ، ساخت توری مش، توری حصاری و توری مرغی است. اما سیم مفتول گالوانیزه چیست ؟ این محصول چه کاربردهایی دارد؟ در ادامه در پاسخ به سوال مفتول گالوانیزه چیست توضیحاتی در اختیار شما قرار خواهیم داد.

سیم مفتول گالوانیزه چیست؟

در پاسخ به سوال سیم مفتول گالوانیزه چیست باید گفته شود مفتول گالوانیزه یا مفتول سفید، یک محصول فولادی است. این سیم با سطحی از فلز پوشیده شده است. این مفتول از مفتول سیاه ساخته می‌شود.

این محصول از طریق فرآیند گالوانیزاسیون و به روش نورد گرم و سرد ساخته می‌شود. طی این فرآیند فلزی به نام Zn سطح مفتول سیاه را می‌پوشاند. در نتیجه محصول از خوردگی و پوسیدگی در امان می‌ماند.

سیم مفتول گالوانیزه چیست؟

ویژگی های سیم مفتول گالوانیزه چیست ؟

سیم مفتول گالوانیزه دارای خواص ضد‌زنگ است. در برابر اکسید شدن و رطوبت نیز بسیار مقاوم است. این مسئله سبب استحکام بالای آن در برابر آب‌و‌هوای مختلف و نامساعد خواهد شد.

وجود عنصر کربن در مفتول گالوانیزه سبب نرم و سخت شدن این محصول می‌شود. اگر این محصول دارای کربن بیش‌تری باشد سیم مفتولی سخت تولید خواهد شد. و در نهایت در صورتی این مفتول انعطاف‌پذیر و نرم می‌شود که دارای کربن کم‌تری باشد.

سیم مفتول گالوانیزه اغلب دارای سطحی صاف، صیقلی و براق است. همچنین از طول عمر بالایی برخوردار است. این محصول نگهداری و نصب راحتی داشته و تعمیر آن به راحتی انجام می‌شود. از این رو خرید سیم مفتول گالوانیزه مقرون به صرفه خواهد بود. شما می‌توانید از شهر مفتول با قیمتی مناسب مفتول گالوانیزه‌ای با کیفیت تهیه نمایید.

کاربرد سیم مفتول گالوانیزه چیست ؟

مفتول گالوانیزه یک محصول پر کاربرد است. در موارد مختلفی خواه به عنوان مواد اولیه برای تولید محصولات دیگر و خواه به صورت مصرف مستقیم به کار گرفته می‌شود.

به عبارتی مفتول‌ها به عنوان یکی از مهم‌ترین مصالح ساختمانی هستند که در ساختمان‌سازی دارای کاربرد‌های فراوانی‌اند. سیم مفتول گالوانیزه نیز از این قاعده مستثنی نیست. از این محصول در صنایع مختلف و به روش‌های گوناگونی استفاده می‌شود.

همان‌طور که در مطالب فوق ذکر شد، سیم مفتول گالوانیزه دارای مقاومت و استحکام بالایی است. از این رو از این محصول می‌توان برای ایجاد امنیت استفاده نمود. به این صورت که از مفتول گالوانیزه در تولید انواع توری‌ها از جمله فنس، توری گابیون و... استفاده خواهد شد. در واقع این نوع توری‌ها را برای محافظت از زمین‌ها و مناطق خصوصی مورد استفاده قرار می‌دهند. حصار ساخته شده از سیم مفتول گالوانیزه از ورود حیوانات و سارقان جلوگیری می‌کند. در برخی موارد نیز، مفتول گالوانیزه در بالای نرده‌ها قرار می‌گیرد تا از صعود سارقان جلوگیری کنند. در نتیجه می‌توان گفت مفتول گالوانیزه یا مفتول سفید ، نقش مهمی در ایجاد امنیت برای محیط‌های مختلف دارد.

 سیم مفتول گالوانیزه دارای استحکام بالایی است. بنابراین در ساخت خانه‌ها و سایر ساختمان‌های بزرگ از جمله اداری و تجاری نیز کاربردهایی دارد. از این محصول می‌توان برای نصب تابلو و آیینه‌های بزرگ بر روی دیوار استفاده نمود.

کاربرد سیم مفتول گالوانیزه چیست ؟

کاربرد مفتول گالوانیزه در صنایع 

کاربرد مفتول گالوانیزه در صنایع 

به طور کلی می‌توان گفت کاربرد سیم مفتول گالوانیزه شامل موارد زیر است:

  • ساختمان‌سازی
  • حصار زنجیره‌ای
  • کابل‌های برق زره پوش
  • عناصر فلزی خم‌شده
  • دستگیره سطل
  • چوب لباسی
  • کشاورزی
  • عناصر قفسه‌بندی
  • منگنه‌های فلزی
  • سیم خاردار
  • آویز برای سقف‌های کاذب
  • تجهیزات مورد استفاده در دندان پزشکی

کلام آخر

در مطالب فوقبه سوال سیم مفتول گالوانیزه چیست به طور کامل پاسخ داده شد. می‌توان نتیجه گرفت که این محصول یکی از کاربردی‌ترین محصولات در صنعت مفتول است. از سیم مفتول گالوانیزه در صنایع گوناگونی که نام بردیم استفاده‌های مختلفی می‌شود. از طریق مطالب فوق می‌توانید هوشمندانه نوع گرم و سرد و نرم و سخت آن را تهیه نمایید. اگر می‌خواهید به راحتی این محصول را تهیه کرده و با قیمتی مقرون‌به‌صرفه‌تر آن را خریداری نمایید، می‌توانید شهر مفتول را انتخاب کنید. برای خرید از شهرمفتول با شماره 54483_021 تماس حاصل فرمایید.

نظرات (۱)

با شماره تماس گرفتم ولی کسی پاسخگو نبود میشه یه شماره دیگ لطف کنید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی