شهر مفتول

تولید کننده کننده محصولات مفتولی اعم از فنس ، سیم خاردار و ...

شهر مفتول

تولید کننده کننده محصولات مفتولی اعم از فنس ، سیم خاردار و ...

مجموعه شهر مفتول در سال 1370 در بازار آهن مکان واقع در استان تهران تاسیس و گسترش یافت . در ادامه و با توجه به گسترش روز افزون تکنولوژی و استفاده حداکثری مردم از اینترنت و شبکه های اجتماعی و با تصمیم مدیران این مجموعه ، وب سایت آن با عنوان www.shahrmaftool.com بنیانگذاری شد . هم اکنون این وب سایت یکی از وب سایت های فعال در زمینه تولید و فروش آنلاین محصولات مفتولی اعم از توری حصاری ، سیم آرماتوربندی ، رابیتس ، توری گابیون و ... می باشد .

آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

رابیتس از جمله سقف‌های کاذب رایج و پرطرفدار در ایران است. تولید رابیتس در واقع شامل انجام چندین عملیات روی ورق گالوانیزه است. این محصول با توجه به کاربردی که دارد در طی مراحل تولید ساختاری شبیه به توری و شبکه به خود می‌گیرد. ورق گالوانیزه سبب جلوگیری از زنگ‌زدگی رابیتس می‌شود. از این رو با آسودگی خاطر می‌توان از آن در محیط‌های مرطوب استفاده کرد.

روش تولید رابیتس

تولید رابیتس در طی دو مرحله پرسکاری و کشش عرضی و برش انجام می‌شود.

·در اولین مرحله ورق گالوانیزه با ضخامت 0.25 میلی متر و عرض 26 تا 29 سانتی متر تهیه شده و در دستگاه رول بازکن باز می‌شود.

·پس از آن ورق را وارد دستگاه برش می‌کنند.

·در مرحله بعدی ورق‌های برش‌خورده وارد دستگاه شده و طی عملیات نورد سرد قرار گرفته و پرس می‌شوند. در این عملیات ستون و چشمهها در ساختار رابیتس ایجاد می‌شود.

·در مرحله بعدی ورق پرس شده را تحت کشش قرار میدهند تا به عرض موردنظر برسد.

·در مرحله آخر نیز بستهبندی شده و روانه بازار میشوند.

به طور کلی امروزه از رابیتس در ساختمانسازی به صورت گسترده استفاده میشود. چرا که نصب و نگهداری آن آسان است و به راحتی میتوان طبق سلیقه مشتری آن را اجرا کرد. از طرفی دسترسی به قطعات و اتصالات را برای افراد آسان میکند. برای خرید انواع رابیتس، مفتول گالوانیزه، مفتول مسوار و سایر محصولات مفتولی به سایت شهر مفتول مراجعه کنید.

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی