شهر مفتول

تولید کننده کننده محصولات مفتولی اعم از فنس ، سیم خاردار و ...

شهر مفتول

تولید کننده کننده محصولات مفتولی اعم از فنس ، سیم خاردار و ...

مجموعه شهر مفتول در سال 1370 در بازار آهن مکان واقع در استان تهران تاسیس و گسترش یافت . در ادامه و با توجه به گسترش روز افزون تکنولوژی و استفاده حداکثری مردم از اینترنت و شبکه های اجتماعی و با تصمیم مدیران این مجموعه ، وب سایت آن با عنوان www.shahrmaftool.com بنیانگذاری شد . هم اکنون این وب سایت یکی از وب سایت های فعال در زمینه تولید و فروش آنلاین محصولات مفتولی اعم از توری حصاری ، سیم آرماتوربندی ، رابیتس ، توری گابیون و ... می باشد .

آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

یونولیت سقفی، از جمله مصالح ساختمانی پرکاربرد در ساخت‌و‌ساز است. ساختار این یونولیت از بلورهای ریز است. این بلورهای ریز با استفاده از ترکیبات شیمیایی پلی استایرن، به شکل فوم سقفی یا دیواری در می‌آید. استفاده از یونولیت سقفی در ساخت‌‎وساز امروزی، جایگزین مناسبی برای سفال سقف است.

مزایای یونولیت سقفی

یونولیت سقفی نسبت به مصالح قدیمی‌تر دارای مزایای زیادی است. در ادامه برخی از مهم‌ترین مزایای آن را بیان کردیم:

· عایق مناسب سرما، گرما و صدا

· سبک‌سازی ساختمان و سازه

· تشکیل شده از مواد ضد آب و چسبندگی سریع

· تعبیه شیارهای معکوس در بخش تحتانی یونولیت و در نتیجه امکان گچ‌کاری بدون استفاده از رابیتس

به طور کلی اصلی‌ترین مزیت استفاده از یونولیت، عایق بودن آن و کمک به سبک کردن سازه است. البته به منظور عایق‌کاری بیشتر در ساختمان از پشم شیشه نیز استفاده می شود. معمولا این یونولیت در ابعاد مختلف ساخته می‌شود. این یونولیت ها با ابعاد 200*25*20 برای سقف‌هایی با تیرچه کرومیت و با ابعاد 100*25*66 برای سقف‌های تیرچه بتنی استفاده می‌شود.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی