شهر مفتول

تولید کننده کننده محصولات مفتولی اعم از فنس ، سیم خاردار و ...

شهر مفتول

تولید کننده کننده محصولات مفتولی اعم از فنس ، سیم خاردار و ...

مجموعه شهر مفتول در سال 1370 در بازار آهن مکان واقع در استان تهران تاسیس و گسترش یافت . در ادامه و با توجه به گسترش روز افزون تکنولوژی و استفاده حداکثری مردم از اینترنت و شبکه های اجتماعی و با تصمیم مدیران این مجموعه ، وب سایت آن با عنوان www.shahrmaftool.com بنیانگذاری شد . هم اکنون این وب سایت یکی از وب سایت های فعال در زمینه تولید و فروش آنلاین محصولات مفتولی اعم از توری حصاری ، سیم آرماتوربندی ، رابیتس ، توری گابیون و ... می باشد .

آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

پایه فنس به لوله‌های گالوانیزه‌ای گفته می‌شود که برای محکم نگه داشتن انواع توری‌ها از جمله توری حصاری، توری گابیون و سیم خاردار مورد استفاده قرار می‌گیرد.

یکی از کاربردهای استفاده از پایه‌فنس و توری حصاری که امروزه بسیار حائز اهمیت می‌باشد، برقراری امنیت در مکان‌های شخصی و جلوگیری از دسترسی دیگر اشخاص به ملک خصوصی می‌باشد. زمین‌هایی مانند: باغ‌ها، مزارع، کارگاه‌ها و از جمله مواردی هستند که پایه حصار به همراه توری حصاری کاربرد فراوانی در ایجاد امنیت و حفاظت آن‌ها دارند. از دیگر کاربرد های تیرحصار می‌توان به محوطه‌سازی در نیروگاه‌ها، پالایشگاه‌ها، پروژه‌های ساختمانی و اشاره کرد.

پایه فنس و لوله‌های گالوانیزه به دلیل استفاده در حصارکشی دارای مقاومت بالایی بوده و در سایزها و اندازه‌های متفاوتی تهیه می‌شوند. جنس لوله‌های گالوانیزه و پایه فنس در اصل از آهن است و با روکش گالوانیزه پوشیده شده است که در شرایط آب‌وهوایی مختلف قابل استفاده می‌باشد.

از آن‌جایی که این محصول از ترکیب آهن، روی و... ساخته شده است؛ مقاومت بسیار بالایی داشته و در عین حال منعطف و تا حدودی شکل پذیر است. از دیگر مزایای این محصول مقاومت در برابر رطوبت، خوردگی و زنگ‌زدگی به دلیل عملیات گالوانیزاسیون بر روی آن می‌باشد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی