شهر مفتول

تولید کننده کننده محصولات مفتولی اعم از فنس ، سیم خاردار و ...

شهر مفتول

تولید کننده کننده محصولات مفتولی اعم از فنس ، سیم خاردار و ...

مجموعه شهر مفتول در سال 1370 در بازار آهن مکان واقع در استان تهران تاسیس و گسترش یافت . در ادامه و با توجه به گسترش روز افزون تکنولوژی و استفاده حداکثری مردم از اینترنت و شبکه های اجتماعی و با تصمیم مدیران این مجموعه ، وب سایت آن با عنوان www.shahrmaftool.com بنیانگذاری شد . هم اکنون این وب سایت یکی از وب سایت های فعال در زمینه تولید و فروش آنلاین محصولات مفتولی اعم از توری حصاری ، سیم آرماتوربندی ، رابیتس ، توری گابیون و ... می باشد .

آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

همانطور که می دانید یکی از مواد اولیه در ساخت و تولید انواع توری و محصولات فلزی، سیم مفتول یا مفتول گالوانیزه می باشد. از این رو می توان گفت مفتول گالوانیزه یکی از محصولات مفتولی پر کاربرد در صنایع مختلف به شمار می رود که دارای خواص و کارکرد های متعددی می باشد. به دلیل استفاده از این محصول در ساخت انوع توری ها مانند توری حصاری ، توری مش ، توری مرغی و… یکی از محصولات پر فروش در شهر مفتول می باشد که با قیمتی بسیار مناسب به مشتری عرضه می گردد.

مفتول سفید یا همان مفتول گالوانیزه ، در واقع سیمی است که از ابتدا از مفتول سیاه ساخته می شود.

سیم مفتول گالوانیزه دارای مقاومت  و استحکام بالایی می باشد، از این رو از این محصول می توان برای ایجاد امنیت استفاده نمود، به اینم صورت که از مفتول گالوانیزه در تولید انواع توری ها از جمله فنس ، توری مرغی ، توری گابیون و… استفاده کرده و این نوع توری ها را برای محافظت از زمین ها و مناطق خصوصی خود به کار ببرید.

حصار ساخته شده از سیم مفتول گالوانیزه از ورود حیوانات و سارقان جلوگیری می کند. در برخی موارد، مفتول گالوانیزه نیز در بالای نرده ها قرار می گیرد تا از صعود سارقان  جلوگیری کنند. از این رو می توان گفت مفتول گالوانیزه یا مفتول سفید ، کاربرد و نقش مهمی در ایجاد امنیت برای محیط های مورد نظر شما دارد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی