شهر مفتول

تولید کننده کننده محصولات مفتولی اعم از فنس ، سیم خاردار و ...

شهر مفتول

تولید کننده کننده محصولات مفتولی اعم از فنس ، سیم خاردار و ...

مجموعه شهر مفتول در سال 1370 در بازار آهن مکان واقع در استان تهران تاسیس و گسترش یافت . در ادامه و با توجه به گسترش روز افزون تکنولوژی و استفاده حداکثری مردم از اینترنت و شبکه های اجتماعی و با تصمیم مدیران این مجموعه ، وب سایت آن با عنوان www.shahrmaftool.com بنیانگذاری شد . هم اکنون این وب سایت یکی از وب سایت های فعال در زمینه تولید و فروش آنلاین محصولات مفتولی اعم از توری حصاری ، سیم آرماتوربندی ، رابیتس ، توری گابیون و ... می باشد .

آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

روش تولید توری پرسی

توری پرسی از انواع توری های صنعتی می باشد که از نظر ظاهری شباهت های بسیاری با توری سرندی دارد. تولید توری پرسی به وسیله مفتول گالوانیزه و مفتول سیاه انجام می گیرد.

در فرآیند تولید توری پرسی، ابتدا فولاد را در یک کوره‌ای با دمای 450 درجه حرارت می‌دهند. سپس بعد از زمان مشخصی آن را خارج کرده و با لایه‌ای از جنس کربن و اکسیژن می‌پوشانند. بعد از آن، این ماده را تحت فشار قرار داده و به شکل مفتول، با اندازه‌های مشخص و به صورت دنده ای و مواج در می‌آورند و پس از ان به وسیله دستگاه های مختلفی آن از طریق این مفتول های مواج چشمه های به صورت مربع و یا مستطیل شکل در می آورند.

این روش تولید توری به دلیل داشتن مفتول های موجی شکل که درون هم بافته شده و پرس می شوند دارای مقاومت و داوم بالا و البته زیبایی خاصی هم هست و هیچگونه جوشی در محل تقاطع این میله‌های عمودی و افقی داده ایجاد نمی شود.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی