شهر مفتول

تولید کننده کننده محصولات مفتولی اعم از فنس ، سیم خاردار و ...

شهر مفتول

تولید کننده کننده محصولات مفتولی اعم از فنس ، سیم خاردار و ...

مجموعه شهر مفتول در سال 1370 در بازار آهن مکان واقع در استان تهران تاسیس و گسترش یافت . در ادامه و با توجه به گسترش روز افزون تکنولوژی و استفاده حداکثری مردم از اینترنت و شبکه های اجتماعی و با تصمیم مدیران این مجموعه ، وب سایت آن با عنوان www.shahrmaftool.com بنیانگذاری شد . هم اکنون این وب سایت یکی از وب سایت های فعال در زمینه تولید و فروش آنلاین محصولات مفتولی اعم از توری حصاری ، سیم آرماتوربندی ، رابیتس ، توری گابیون و ... می باشد .

آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

در ساختمان سازی مصالح بسیاری مورد نیاز است که هریک مربوط به ساخت قسمتی از ساختمان هستند. در واقع عدم وجود هریک از این مصالح باعث ناقص شدن روند ساخت می شود. یکی از مصالح مهم و کاربردی در ساختمان سازی، تیرچه ها هستند که در انواع تیرچه فلزی کرومیت و تیرچه بتنی موجودند

تیرچه کرومیت یا فلزی نوعی تیرچه پیش ساخته همانند تیرچه سفالی فندوله ای و بتنی است، البته با این تفاوت که در بال تحتانی یا پاشنه آن به اینکه از دو میلگرد و بتن، از ورق فولادی 3 یا 4 میل ، و در بال فوقانی تیرچه فلزی به جای 1 عدد میلگرد از نبشی استفاده می شود.

به دلیل وابستگی قیمت تیرچه فلزی به قیمت انواع میلگرد از جمله میلگرد ساده و میلگرد آجدار و همچنین سایر آهن آلات و قیمت سیمان و بتن دسترسی به قیمت آن برای مهندسان و سازندگان ساختمان کمی دشوار است به همین دلیل برای خرید آن می توانید به سایت شهر مفتول مراجعه نمایید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی