شهر مفتول

تولید کننده کننده محصولات مفتولی اعم از فنس ، سیم خاردار و ...

شهر مفتول

تولید کننده کننده محصولات مفتولی اعم از فنس ، سیم خاردار و ...

مجموعه شهر مفتول در سال 1370 در بازار آهن مکان واقع در استان تهران تاسیس و گسترش یافت . در ادامه و با توجه به گسترش روز افزون تکنولوژی و استفاده حداکثری مردم از اینترنت و شبکه های اجتماعی و با تصمیم مدیران این مجموعه ، وب سایت آن با عنوان www.shahrmaftool.com بنیانگذاری شد . هم اکنون این وب سایت یکی از وب سایت های فعال در زمینه تولید و فروش آنلاین محصولات مفتولی اعم از توری حصاری ، سیم آرماتوربندی ، رابیتس ، توری گابیون و ... می باشد .

آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

قیمت الکترود جوشکاری همانند دیگر محصولات شهر مفتول بر اساس نوع و برند آن متفاوت است. همانطور که گفته شدالکترود دو نوع برند مختلف ( آما و میکا ) دارد. برند آما گران تر از میکا می باشد. البته ناگفته نماند که E 7018 آما از سایزی 2/5 تا 5 و E 7018 میکا در سایز 3 و 4 عرضه می شود. E 6013 میکا و اما هر دو در سایز 3 و 4 نیز موجود است و قیمت الکترود 6013  کمتر از  7018  است.

خرید الکترود جوشکاری یا سیم جوش با توجه به کاربرد مورد نظر و قیمت آن انجام می گیرد. برای خرید الکترود جوشکاری باید به سایز و کیفیت آن توجه کرد. در اکثر مواقع جوشکاران پیشنهاد خرید الکترود میکا و آما را می دهند.

 

برای خرید الکترود می توانید شهر مفتول را انتخاب کنید. قطعا شهر مفتول خدماتی عالی در اختیار شما عزیزان قرار خواهد داد. 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی