شهر مفتول

تولید کننده کننده محصولات مفتولی اعم از فنس ، سیم خاردار و ...

شهر مفتول

تولید کننده کننده محصولات مفتولی اعم از فنس ، سیم خاردار و ...

مجموعه شهر مفتول در سال 1370 در بازار آهن مکان واقع در استان تهران تاسیس و گسترش یافت . در ادامه و با توجه به گسترش روز افزون تکنولوژی و استفاده حداکثری مردم از اینترنت و شبکه های اجتماعی و با تصمیم مدیران این مجموعه ، وب سایت آن با عنوان www.shahrmaftool.com بنیانگذاری شد . هم اکنون این وب سایت یکی از وب سایت های فعال در زمینه تولید و فروش آنلاین محصولات مفتولی اعم از توری حصاری ، سیم آرماتوربندی ، رابیتس ، توری گابیون و ... می باشد .

آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

فنس یا توری حصاری نوعی توری فلزی است که از مفتول سیاه، مفتول گالوانیزه و مفتول گالوانیزه با روکش pvc تولید می شود. این توری بیشتر به منظور حصارکشی زمین و ایجاد امنیت برای منطقه مورد استفاده می گردد. در این فیلم مراحل فنس کشی از ابتدا نشان داده شده است.

با توجه به تنوع فنس، بهتر است قبل از خرید فنس در مورد آن آگاهی داشته باشید تا بتوانید بهترین نوع فنس را متناسب با نیازتان انتخاب کنید. برای این منظور شما می توانید راهنمای خرید فنس نوشته شده توسط شهر مفتول را بخوانید.

 

مشاهده فیلم 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی