شهر مفتول

تولید کننده کننده محصولات مفتولی اعم از فنس ، سیم خاردار و ...

شهر مفتول

تولید کننده کننده محصولات مفتولی اعم از فنس ، سیم خاردار و ...

مجموعه شهر مفتول در سال 1370 در بازار آهن مکان واقع در استان تهران تاسیس و گسترش یافت . در ادامه و با توجه به گسترش روز افزون تکنولوژی و استفاده حداکثری مردم از اینترنت و شبکه های اجتماعی و با تصمیم مدیران این مجموعه ، وب سایت آن با عنوان www.shahrmaftool.com بنیانگذاری شد . هم اکنون این وب سایت یکی از وب سایت های فعال در زمینه تولید و فروش آنلاین محصولات مفتولی اعم از توری حصاری ، سیم آرماتوربندی ، رابیتس ، توری گابیون و ... می باشد .

آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

توری مش چیست؟

توری مش یا توری جوشی نوعی توری مشبک فلزی ساخته شده با میلگرد ساده یا آجدار است که در صنعت ساختمان سازی و به ویژه مسلح کردن بتن فونداسیون به عنوان شبکه میلگردی کاربرد فراوان دارد.

این نوع توری، کاملا متفاوت با دیگر انواع توری نظیر توری حصاری  ، توری مرغی و توری گابیون که مفتول ها به هم تابیده و بافته می شوند. به دلیل اینکه میلگردها به صورت نقطه ای جوش داده می شوند این محصول توری جوشی نامیده می شوند. در دو حالت رولی و برگی در بازار موجود می باشد. مش جوشی رولی بیشتر از مفتول های آهنی با قطر 2.5 سانتی متر تا 5 سانتی متر تولید می گردد و توری جوشی برگی یا ورقی در ابعاد 1 متر در 2 متر و با میلگرد 4 و 6 میلی متر تولید می شود. بر این اساس هر چه سایز میلگرد بیشتر باشد و یا چشمه ها کوچکتر باشند قیمت توری مش مشبک فلزی بیشتر و بالعکس با کاهش سایز میلگرد و افزایش سایز چشمه ها قیمت آن کمتر می شود.

 

بنابراین توری مش را با قیمت مناسب می توانید از شهر مفتول تهیه نمایید. شهر مفتول بهترین محصولات را در عالی ترین کیفیت به شما ارائه خواهد داد . 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی