شهر مفتول

تولید کننده کننده محصولات مفتولی اعم از فنس ، سیم خاردار و ...

شهر مفتول

تولید کننده کننده محصولات مفتولی اعم از فنس ، سیم خاردار و ...

مجموعه شهر مفتول در سال 1370 در بازار آهن مکان واقع در استان تهران تاسیس و گسترش یافت . در ادامه و با توجه به گسترش روز افزون تکنولوژی و استفاده حداکثری مردم از اینترنت و شبکه های اجتماعی و با تصمیم مدیران این مجموعه ، وب سایت آن با عنوان www.shahrmaftool.com بنیانگذاری شد . هم اکنون این وب سایت یکی از وب سایت های فعال در زمینه تولید و فروش آنلاین محصولات مفتولی اعم از توری حصاری ، سیم آرماتوربندی ، رابیتس ، توری گابیون و ... می باشد .

آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

برای محکم نگه داشتن سیم خاردار و  توری های محافظتی مثل توری حصاری ، توری مرغی و توری گابیون در محصور کردن باغ و ویلا و یا امکان نظامی و ورزشی و فرودگاه ها ، مراکز نفتی و پتروشیمی از پایه هایی آهنی استفاده می شود که به پایه فنس یا پایه حصار معروفند. پایه فنس ها معمولا از جنس آهن ، چوب و یا بتن هستند که بسته به مکان مورد استفاده جنسشان مشخص می گردد. این پایه ها باید در فاصله های مناسبی نصب شود چون اگر فاصله ی آن ها زیاد باشد باعث دفرمه شدن آنها می گردد و دیگر صاف و محکم نیستند و اگر فاصله کم باشد مشکلی به وجود نمی آید فقط هزینه پروژه بالا می رود. مناسب ترین فاصله پایه فنس ها  بین 3 تا 4 متر می باشد .
پایه فنس
برای نصب انواع پایه فنس ابتدا باید در زمین حفره ای ایجاد کنیم و پایه را درون آن قرار داده و محکم می کنیم به همین دلیل  ارتفاع پایه ها را با توجه به مکان مورد استفاده باید انتخاب نماییم . برای فنس کشی بدون سیم خاردار ارتفاع پایه ها 2.5 متر است که نیم متر آن در زمین قرار می گیرد . و در حصار کشی همراه با سیم خاردار پایه ها 3 متری هستند که نیم متر بالایی آن به صورت تک شاخه و یا جفت شاخه و خم شده هستند.
پایه فنس چوبی از اولین پایه های ساخته شدن در جهان هستند که  بیشتر در کشورهای اروپایی بدلیل دکور زیبایی که دارند ، با وجود ایمنی کمتر و عمر و دوام محدود چوب ، همراه با پوشش گیاهی استفاده می شوند . برای محافظت از محیط و یا در پارک ها برای جدا سازی پوشش گیاهی از یکدیگر  قابل استفاده می باشد. فنس های چوبی از قیمت بالاتری نسبت به فنس های آهنی برخوردارند ولی از نظر طراحی و جذابیت تنوع بیشتری دارند .فنس های چوبی را می توان از درخت هایی مثل سرو ، صنوبر و کاج و چوب قرمز ساخت.
قیمت پایه فنس
پایه حصار فلزی از گالوانیزه و یا لوله های داربستی سیاه ساخته می شوند که می تواند به صورت نبشی و پروفیل و یا قوطی هم باشند . این پایه ها به دو صورت تک شاخ و یا جفتی هستند که با توجه به نیاز مشتری انتخاب می شود .  فنس هایی از جنس مفتول سیاه در برابر دما مقاومت کمتری دارند  ولی فنس های مفتول گالوانیزه هم مقاومت بیشتری دارند و هم ضد زنگ و خوردگی هستند و اگر دارای روکش پی وی سی هم باشند طول عمرشان بیشتر شده می شود
پایه حصار بتنی از بتن ساخته شده و سنگین تر از پایه فنس فلزی است و در پایه بتنی آن از 3 شاخه میلگرد در داخل بتن استفاده می کنند. در مقابل شرایط آب و هوایی متفاوت مقام بوده و به دلیل سنگینی  غیر قابل دزدیده شدن است . از پایه های بتنی در محصور کردن باغ ها به خصوص باغ های انگور و کیوی استفاده می کنند. در باغ انگور می توان با رد کردن سیم مفتول یا میلگرد از سوراخ های پایه های بتنی  که سوراخ های آن مقابل هم هستند ، پایه های محکمی برای سوار کردن انگور ساخت. پایه های بتنی نسبت به پایه های فلزی در مناطق مرطوب مقاومت بیشتری دارند و زنگ نمی زنند اما پایه های فلزی به مرور زمان در آب و هوای مرطوب دچار زنگ زدگی می شوند .

احتمال دزدیده شدن  پایه های آهنی بدلیل قیمت آن زیاد است ، اما پایه بتنی را نمی توان دزدید . در نهایت می توان گفت که پایه های فلزی در برابر پایه های چوبی بسیار مناسبتر و مقرون به صرفه است و ایمنی و مقاومت بیشتری نسبت به چوب دارد . پایه های بتنی از نظر مقاومت و ایمنی نسبت به پایه های فلزی ارجح تر هستند . 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی